Gå til innhold

LØYNER!!!


Gjest fuckup

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med mindre du lyver om hvilke sykdom så har du ikke Munchausen syndrom som Ulv I Faarikaal nevner.

Mer sannsynlig er det sykelig trang til å lyve, som du lider av. Dette må enten være en uvane som har satt seg hardt hos deg eller et symptom eller en form for sykdom.

Tviler på at denne typen problematikk kan løses ved hjelp av medikamenter.

Psykoterapi eller egentrening for å slutte å lyve, vil sannsynligvis kunne hjelpe.

Under er en diagnose som er ganske generelll, men som kanskje kan passe?

F63.8 Andre spesifiserte vane- og impulsforstyrrelser

Andre typer av vedvarende gjentatt mistilpasset atferd som ikke er sekundær i forhold til en kjent psykisk lidelse, og der det synes som om pasienten gjentatte ganger ikke greier å moststå impulsene til denne atferden.

Det foreligger en prodromalfase med spenningsøkning, og følelse av lettelse når handlingen utføres.

Inkl: intermitterende eksplosiv lidelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fuckup

Med mindre du lyver om hvilke sykdom så har du ikke Munchausen syndrom som Ulv I Faarikaal nevner.

Mer sannsynlig er det sykelig trang til å lyve, som du lider av. Dette må enten være en uvane som har satt seg hardt hos deg eller et symptom eller en form for sykdom.

Tviler på at denne typen problematikk kan løses ved hjelp av medikamenter.

Psykoterapi eller egentrening for å slutte å lyve, vil sannsynligvis kunne hjelpe.

Under er en diagnose som er ganske generelll, men som kanskje kan passe?

F63.8 Andre spesifiserte vane- og impulsforstyrrelser

Andre typer av vedvarende gjentatt mistilpasset atferd som ikke er sekundær i forhold til en kjent psykisk lidelse, og der det synes som om pasienten gjentatte ganger ikke greier å moststå impulsene til denne atferden.

Det foreligger en prodromalfase med spenningsøkning, og følelse av lettelse når handlingen utføres.

Inkl: intermitterende eksplosiv lidelse

jeg hater at jeg er nødt til å lyve men jeg har løyet på meg en sykdom og jeg klarer ikke å komme ut av det. hele livet har jeg tilbragt på institusjon på grund av denne løynen som har ballet på seg siden jeg var 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

meningsløs

Dette du skriver om er jeg dessverre smertelig klar over.. Jeg tror vel kanskje ikke at det er noen sykdom, men at det er vanskelig å komme seg ut av, er helt sikkert...

Jeg var sammen med en gutt en gang som jugde om ALT. Dette gjorde livet mitt ganske jævlig en periode, og jeg har fortsatt vanskelig for å stole på folk. Jeg skriver ikke dette for at du skal føle deg verre, men SELV OM DET ER VANSKELIG, er det lureste å fortelle om dette til noen. Tross alt er det mange som bekymrer seg over deg unødvendig (over en sykdom du ikke har).

Hvis dette har pågått lenge, kan det kanskje være vanskelig å få folk til å tro på deg, men du får bare stå på. Hva slags sykdom du har jugd på deg har også noe å si her.

Jeg ønsker deg lykke til, og jeg håper at du gjør noe med dette!! Som sagt, selv om det blir ubehagelig, får du det garantert bedre etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

jeg hater at jeg er nødt til å lyve men jeg har løyet på meg en sykdom og jeg klarer ikke å komme ut av det. hele livet har jeg tilbragt på institusjon på grund av denne løynen som har ballet på seg siden jeg var 12

Men hvordan i alle dager er det mulig å lure et kobbel av helsepersonell og leger i flere år? ingen kommer lettvint inn på en institusjon!

Du får i så fall fortelle dem sannheten. Hvordan skal du ellers få hjelp. Skriv det ned hvis du ikke greier fortelle det face to face.

Kan du si noe mer om hva dette institusjonsgreiene og sykdommen er for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fuckup

Men hvordan i alle dager er det mulig å lure et kobbel av helsepersonell og leger i flere år? ingen kommer lettvint inn på en institusjon!

Du får i så fall fortelle dem sannheten. Hvordan skal du ellers få hjelp. Skriv det ned hvis du ikke greier fortelle det face to face.

Kan du si noe mer om hva dette institusjonsgreiene og sykdommen er for noe?

dette er veldig tøft for meg. men jeg fikk et hyperventilasjons anfall på skolen da jeg var 12 (dette var ekte) ambulansen kom og hetet meg og la meg inn på sykehus, jeg fant ut at jeg fikk en omsorg jeg aldrig hadde fått før. jeg fortsatte å få disse anfallene på liksom men sykehuset fant ikke noe alvårlig galt med meg (de trodde det var epelepsi) tilslutt kom de fram til at det var psykisk og allerede her trodde de jeg var blitt voldtatt noe som ikke er sant men jeg lot dem tro det.

jeg har gjort familien min mye jeg ikke er stoldt av jeg har prøvd å ta livet mitt flere ganger det jeg prøver å si er at dette er veldig tøft for meg jeg skal fortelle psykologen (som tror jeg har multippel pesjonlighets forstyrrelse) min det i dag eller i morgen jeg trengte bare å vite at det er noe jeg ikke kan noe for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meningsløs

dette er veldig tøft for meg. men jeg fikk et hyperventilasjons anfall på skolen da jeg var 12 (dette var ekte) ambulansen kom og hetet meg og la meg inn på sykehus, jeg fant ut at jeg fikk en omsorg jeg aldrig hadde fått før. jeg fortsatte å få disse anfallene på liksom men sykehuset fant ikke noe alvårlig galt med meg (de trodde det var epelepsi) tilslutt kom de fram til at det var psykisk og allerede her trodde de jeg var blitt voldtatt noe som ikke er sant men jeg lot dem tro det.

jeg har gjort familien min mye jeg ikke er stoldt av jeg har prøvd å ta livet mitt flere ganger det jeg prøver å si er at dette er veldig tøft for meg jeg skal fortelle psykologen (som tror jeg har multippel pesjonlighets forstyrrelse) min det i dag eller i morgen jeg trengte bare å vite at det er noe jeg ikke kan noe for...

Et tips: Skriv ut innleggene dine og vis dem til psykologen din hvis du synes det er vanskelig eller flaut å fortelle det rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

dette er veldig tøft for meg. men jeg fikk et hyperventilasjons anfall på skolen da jeg var 12 (dette var ekte) ambulansen kom og hetet meg og la meg inn på sykehus, jeg fant ut at jeg fikk en omsorg jeg aldrig hadde fått før. jeg fortsatte å få disse anfallene på liksom men sykehuset fant ikke noe alvårlig galt med meg (de trodde det var epelepsi) tilslutt kom de fram til at det var psykisk og allerede her trodde de jeg var blitt voldtatt noe som ikke er sant men jeg lot dem tro det.

jeg har gjort familien min mye jeg ikke er stoldt av jeg har prøvd å ta livet mitt flere ganger det jeg prøver å si er at dette er veldig tøft for meg jeg skal fortelle psykologen (som tror jeg har multippel pesjonlighets forstyrrelse) min det i dag eller i morgen jeg trengte bare å vite at det er noe jeg ikke kan noe for...

Alle har behov for oppmerksomhet. Du hadde kanskje fått for lite på forhånd du?

Du har ikke vært slem!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...