Gjest Ekkel Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Jeg har masse hår nedentil som er fryktlig sjenerende. Jeg har prøvd å barbere men får bare sår og røde nupper. Både hårfjerningskremer og voks er nyttesløst for hårene er så kraftige. Dette gir meg komplekser, og ser bare ut som å bli verre med årene. Jeg er 22 år og tør ikke gå i badedrakt lengre engang. Ikke tør jeg å ha sex, for det er ekle hår overalt, også i rumpa!!! HJELP!!!!! 0 Siter
KaVa Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Når du barberer deg, bruker du da skikkelig barberskum/krem og en god, skarp høvel? Da skal slike plager gi seg etter ei stund, i alle fall. mvh 0 Siter
Gjest Ekkel Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Når du barberer deg, bruker du da skikkelig barberskum/krem og en god, skarp høvel? Da skal slike plager gi seg etter ei stund, i alle fall. mvh Ja jeg gjør det, men hårene er tjukke og så ligger trusekanten og gnisser i tillig.. Dessuten ender det alltid i svarte stubber selv om det er nybarbert. 0 Siter
Gjest hårsår Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Alle voksne kvinner har hårvekst nedentil. Det hører med til det å bli voksen. 0 Siter
Gjest tv1 Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Ja jeg gjør det, men hårene er tjukke og så ligger trusekanten og gnisser i tillig.. Dessuten ender det alltid i svarte stubber selv om det er nybarbert. jeg synes jeg fikk mer hår etter graviditet! også på innsiden av lårene. eller kommer det mer med alderen? jeg orker ikke/har ikke tid til barbering heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.