Gå til innhold

Hvor skal jeg få hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg har et kjempeproblem..

Jeg har vært sykemelt i snart 3 mnd og den siste mnd.har jeg gått på aktiv sykemelding..Mitt problem startet med ising i høyre ben som strakk seg opp til låret mitt.Da sto jeg mye på venstre ben for å avlaste benet.Tilslutt begynte det i venstre benet også.Dette har medført til at jeg har fått antall smertestillende piller av min lege.Dette uten hell.

Har vært i gjennom mr av beinet uten hell.dvs.lår hofte.Har vært hos nervespesialist uten hell,og vært hos bein-spesialist.Det eneste de fant nå etter jeg var der 2 gang var at det ene beine er kortere en det andre(høyre er for kort.skal få såle.)Har også tatt mr av rygg nakke,da jeg er mye stiv i nakken min.De fant en prolaps som de ikke mener er så stor.

Men jeg har mye vont der.

Har mye luft i magen min,men legen min sier det ikke er noe galt.Men det tror jeg.Kan jeg kreve en grundig undersøkelse av min lege???? av hele mage tarmsystemet?

Kan jeg kreve at det blir tatt et bilde av halebeinet mitt??

kjenner jeg er øm der.Og kan den isingen verkingen som jeg har i begge beina mine komme av noe av dette???? Det er så vondt at jeg ønsker jeg kunne bytte kropp med en av dere så dere unne kjenne hva jeg prater om.Det svir og iser som f...i både sener og musklene mine i beina og lårene.lårene.Legen min kaller det nå myalgi,men dette er en stor skandale.Han skrev utsarotex til meg.det er jo skremmende spør du meg.Jeg vil bare jobbe og gå på jobb!!!Det jeg trenger er en lege som kan ta meg alvårlig!!! jeg vet det er noe som påvirker dette.Magen min romler mye og jeg er mye på do.Får ikke bena mine nering eller hva i granskauer er dette??????????

Håper du har noen svar til meg her.Det jeg ønsker er å komme meg inn til et sykehus slik at de kan ta mannge typer prøver,men det er ikke på tale.

Håper egentlig en lege hos dere,kunne ta meg under vingene og hjelpe meg!!!!!!!

Håper jeg blir hørt og lest ,forde nå syntes jeg dette begynner å bli så hårreisende at jeg ikke vet hva..

Hilsen en som var jobbens raskeste medarbeider..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95681-hvor-skal-jeg-f%C3%A5-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...