Gå til innhold

alt er bare svart - igjen


Gjest SvartSol

Anbefalte innlegg

Gjest SvartSol

aner ikke hva jeg skal gjøre, nå føles hele livet bare dritt igjen... vet jo at denne følelsen kommer til å forsvinne i løpet av en ukes tid, men det var det der med den uka da...

jeg venter på time hos psykiater, men det er ikke noe jeg kan gjøre for å få fortgang i det... bare vente, ikke vet jeg om jeg har lyst til å snakke med noen heller det er bare frustrerende og ikke vite hva som skjer inne i hjernen min, er jo ikke deprimert på ordentlig liksom. Hvis man er DEPRIMERT så er man det over en lengre tidsperiode, ikke sant?

men nå er alt bare svart, vet ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom ting... kjemper 24 timer i døgnet mot kjempedestruktive tanker. vet at det er feil og tenke sånn, men det hjelper ingenting...

er det noen som har noen råd/erfaringer å komme med når man har det som verst?? vet jo at alt kommer til å ordne seg, men sklir jeg langt nok ned, sklir slike tanker vekk også.... tar meg selv i å be en eller annen høyere makt som jeg ikke tror på, om å få lov til å dø, vet at det er så feil, men hva skal jeg gjøre??

HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bebba

Jeg vet hvordan du har det, har det noe lignende i øyeblikket. Du vet at det blir bedre, det er et lyspunkt. Det å be til høyere makter som vi vet ikke om vi tror på gjør vi alle sammen i denne situasjonen. Å be om å få dø eller å be om å få bedre liv, prøv å be om et bedre liv. Tenk hva du vil med det livet du da vil få, du vet nok at du har mye ugjort og mange vil savne deg. Du vet kanskje ikke akkurat hva du har ugjort og hvem savner deg, men de er der. Tenk på det positive som har skjedd i livet ditt, saml det sammen som steiner på en strand. Ta det opp en for en og bruk tid på å se på alle nyansene. Det kan være noen som roste deg, noen som var glad i deg, en god jobb du gjorde, eller en kveld du var lykkelig, sola som skinte, barn som smilte osv. Haugen blir stor. Prøv å få tankene inn på noe sånt. Lykke til, jeg føler med deg og vet hvor vanskelig dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...