Gå til innhold

Gratulerer med dagen mrxx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, takk:-))

Sykkelen min står i deler ennå, men lover at den er fedig til 1 mai:-))...vi ses vel da?

Deler??....min er like hel den.....;-)

Jo'a, jeg skal kjøre rundt 1 Mai, om været er bedre enn det var i fjor...

Ses nok, det er jo ikke med sååååå mange...*s*

Annonse

tigertrollet

Mange takk tigern:-))

Fikk ingen blowjob desverre, men tar du jobben? Gjør du det så kan jeg stille som prøvekanin for oljemassasjen din. Grei deal det vel??...hæ??

Gidder du virkelig å stille opp både for blowjob OG erotisk massasje? hæ??

Hva skulle man gjort uten mannfolk som vet å ofre seg for veldedighet? *s*

Gidder du virkelig å stille opp både for blowjob OG erotisk massasje? hæ??

Hva skulle man gjort uten mannfolk som vet å ofre seg for veldedighet? *s*

Jeg funderte selvsagt litt da på om jeg skulle stille opp på såpass, men jeg regner med at dette vil bety så mye for deg at det er verdt det for meg:-))

Litt må man jo ofre seg av og til, man kan jo ikke tenke bare på selv heller synes jeg:-))

Deler??....min er like hel den.....;-)

Jo'a, jeg skal kjøre rundt 1 Mai, om været er bedre enn det var i fjor...

Ses nok, det er jo ikke med sååååå mange...*s*

Ja i deler, motoren er hel da, men jeg har lakket motor og ramme og pusset den opp litt generelt.

Neida, det er jo ikke mer enn ca. 3.000 andre, så det går nok greit å finne hverandre:-))

Ja i deler, motoren er hel da, men jeg har lakket motor og ramme og pusset den opp litt generelt.

Neida, det er jo ikke mer enn ca. 3.000 andre, så det går nok greit å finne hverandre:-))

3000?? Var det ikke bortimot ca 5-6000 med den gangen jeg også var med da..i 2001..

Eller husker jeg så feil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...