Gå til innhold

når han ikke vil ha sex


Gjest trenger hjelp jeg

Anbefalte innlegg

Gjest trenger hjelp jeg

Har fått et stort problem jeg ....kjærsten min orker ikke å ha sex lenger...

Han sier det er fordi han er trøtt og sliten men dt har vært sånn i flere mnd nå,og det plager meg veldig!Er redd han ikke lenger tenner på meg eller at han er utro..eller noe!

Kan ikke skjønne at en gutt på 24 ikke liksom orker å ha sex heller da.

Hva tror dere ???Skal jeg bare tro han når han sier han er trøtt og sliten eller????

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trenger hjelp jeg

Har fått et stort problem jeg ....kjærsten min orker ikke å ha sex lenger...

Han sier det er fordi han er trøtt og sliten men dt har vært sånn i flere mnd nå,og det plager meg veldig!Er redd han ikke lenger tenner på meg eller at han er utro..eller noe!

Kan ikke skjønne at en gutt på 24 ikke liksom orker å ha sex heller da.

Hva tror dere ???Skal jeg bare tro han når han sier han er trøtt og sliten eller????

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen der...det med trøtt og sliten høres umiddelbart ikke usannsynlig ut (sier det uten å kjenne til livene deres). Når det kombineres med stress blir det IKKE noe bedre! Noen tror at stress bare er å jage rundt hele tiden, men det kan like gjerne være ting som "gnager" og bekymringer som fører til at man ikke greier å slappe av.

For min del hjelper det å få tid i massevis til å slappe av; gjerne et par dager, så kommer ting tilbake av seg selv.

Begynn med å ta en dypere samtale om det er ett eller annet han sliter med, eller om det er noe med deg. Det kan være bare bagateller, og det trenger ikke bety at han IKKE er glad i deg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen der...det med trøtt og sliten høres umiddelbart ikke usannsynlig ut (sier det uten å kjenne til livene deres). Når det kombineres med stress blir det IKKE noe bedre! Noen tror at stress bare er å jage rundt hele tiden, men det kan like gjerne være ting som "gnager" og bekymringer som fører til at man ikke greier å slappe av.

For min del hjelper det å få tid i massevis til å slappe av; gjerne et par dager, så kommer ting tilbake av seg selv.

Begynn med å ta en dypere samtale om det er ett eller annet han sliter med, eller om det er noe med deg. Det kan være bare bagateller, og det trenger ikke bety at han IKKE er glad i deg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille-nanni

Jeg vil anbefale deg å legge dette innlegget inn på samliv-forumet istedetfor. Her på seksualitetsforumet er det bare drittsekker som conan og pirko!

Ikke hør på dem, de er sannsynligvis 13-årige gutter som ikke har fått sitt første kyss engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille-nanni

Jeg vil anbefale deg å legge dette innlegget inn på samliv-forumet istedetfor. Her på seksualitetsforumet er det bare drittsekker som conan og pirko!

Ikke hør på dem, de er sannsynligvis 13-årige gutter som ikke har fått sitt første kyss engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde vi ikke spare humoren til en mer passende anledning? Det der var intet mindre enn jævlig dårlig gjort. På tide med en ørliten unnskyldning for drittpreiket syns jeg.

Det kommer mye artig ordgyteri fra dere to, men her syns jeg dere gikk et digert skritt over streken. Gjør noe med det før jeg mister troen på begge to, om det teller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vi ikke spare humoren til en mer passende anledning? Det der var intet mindre enn jævlig dårlig gjort. På tide med en ørliten unnskyldning for drittpreiket syns jeg.

Det kommer mye artig ordgyteri fra dere to, men her syns jeg dere gikk et digert skritt over streken. Gjør noe med det før jeg mister troen på begge to, om det teller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Slettmaster har vært her og selektivt ryddet opp med kirurgisk presisjon, og både Spirea og lille-nanni er mer opptatt av å fordømme meg, fordi jeg tuller med deg, i stedet for å tilby deg den voksne? hjelpen som et eget bidrag, så skal jeg gi deg et seriøst svar denne gangen.

I utgangspunktet er det rart når en 24 år gammel mann plutselig ikke vil ha sex. Vanligvis vil jo menn i den alderen ha sex hele tiden, så en plutselig endring til ikke ville ha sex, er besynderlig.

Du har i utgangspunktet allerede nevnt de mulige hovedårsakene:

1) Han er (tenker på å være) utro, og har tankene sine et annet sted.

1b) er den muligheten jeg nevnte, han har fått en sur en som er under behandling..

2) Han er ikke glad i deg/mistrives i forholdet e.l. uavhengig av eventuelle andre?

3) Han er faktisk stresset for et eller annet, som helt tar sexlysten fra han.

4) En kombinasjon av ovenstående.

Det er jo ingen her som kan gi deg et fasitsvar på hvorfor akkurat din kjæreste ikke vil ha sex, men du må jo spørre han direkte, tenke gjennom om det er andre ting i deres forhold som har endret seg samtidig, har du innerst inne mistanke om at han holder på med andre, er det realistisk at har grunn til å være stressa osv, osv.

Dersom du antar at han prater sant, vil antakelig fjerning av stresset være det som skal til. Kan du i så fall bidra med noe der? Hvis ikke så må hen selv ta ansvar for sin situasjon, med mindre stressårsaken er temporær, som f.eks. en eksamen e.l.

Men, først og fremst må du spørre han, og sammenholde det med annet du vet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Slettmaster har vært her og selektivt ryddet opp med kirurgisk presisjon, og både Spirea og lille-nanni er mer opptatt av å fordømme meg, fordi jeg tuller med deg, i stedet for å tilby deg den voksne? hjelpen som et eget bidrag, så skal jeg gi deg et seriøst svar denne gangen.

I utgangspunktet er det rart når en 24 år gammel mann plutselig ikke vil ha sex. Vanligvis vil jo menn i den alderen ha sex hele tiden, så en plutselig endring til ikke ville ha sex, er besynderlig.

Du har i utgangspunktet allerede nevnt de mulige hovedårsakene:

1) Han er (tenker på å være) utro, og har tankene sine et annet sted.

1b) er den muligheten jeg nevnte, han har fått en sur en som er under behandling..

2) Han er ikke glad i deg/mistrives i forholdet e.l. uavhengig av eventuelle andre?

3) Han er faktisk stresset for et eller annet, som helt tar sexlysten fra han.

4) En kombinasjon av ovenstående.

Det er jo ingen her som kan gi deg et fasitsvar på hvorfor akkurat din kjæreste ikke vil ha sex, men du må jo spørre han direkte, tenke gjennom om det er andre ting i deres forhold som har endret seg samtidig, har du innerst inne mistanke om at han holder på med andre, er det realistisk at har grunn til å være stressa osv, osv.

Dersom du antar at han prater sant, vil antakelig fjerning av stresset være det som skal til. Kan du i så fall bidra med noe der? Hvis ikke så må hen selv ta ansvar for sin situasjon, med mindre stressårsaken er temporær, som f.eks. en eksamen e.l.

Men, først og fremst må du spørre han, og sammenholde det med annet du vet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vi ikke spare humoren til en mer passende anledning? Det der var intet mindre enn jævlig dårlig gjort. På tide med en ørliten unnskyldning for drittpreiket syns jeg.

Det kommer mye artig ordgyteri fra dere to, men her syns jeg dere gikk et digert skritt over streken. Gjør noe med det før jeg mister troen på begge to, om det teller....

Happy nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vi ikke spare humoren til en mer passende anledning? Det der var intet mindre enn jævlig dårlig gjort. På tide med en ørliten unnskyldning for drittpreiket syns jeg.

Det kommer mye artig ordgyteri fra dere to, men her syns jeg dere gikk et digert skritt over streken. Gjør noe med det før jeg mister troen på begge to, om det teller....

Happy nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å legge dette innlegget inn på samliv-forumet istedetfor. Her på seksualitetsforumet er det bare drittsekker som conan og pirko!

Ikke hør på dem, de er sannsynligvis 13-årige gutter som ikke har fått sitt første kyss engang...

Og ditt bidrag er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefale deg å legge dette innlegget inn på samliv-forumet istedetfor. Her på seksualitetsforumet er det bare drittsekker som conan og pirko!

Ikke hør på dem, de er sannsynligvis 13-årige gutter som ikke har fått sitt første kyss engang...

Og ditt bidrag er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy nå?

Ja! :o) Helt happy. Det er nemlig slik at jeg tror ganske så godt om deg skjønner du *s* Og det kjennes ganske fint å bli hørt også. Helt happy

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy nå?

Ja! :o) Helt happy. Det er nemlig slik at jeg tror ganske så godt om deg skjønner du *s* Og det kjennes ganske fint å bli hørt også. Helt happy

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :o) Helt happy. Det er nemlig slik at jeg tror ganske så godt om deg skjønner du *s* Og det kjennes ganske fint å bli hørt også. Helt happy

*klem*

Squash me! ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :o) Helt happy. Det er nemlig slik at jeg tror ganske så godt om deg skjønner du *s* Og det kjennes ganske fint å bli hørt også. Helt happy

*klem*

Squash me! ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...