Gå til innhold

Han må skjule så mye


Gjest konen

Anbefalte innlegg

Gjest konen

Mannen min er ingen helgen...

Han har holdt ting skjult, og løyet så lenge jeg vet om. Ikke bare for meg, men også for sine foreldre og andre i sin nærhet.

Dette tærer nå så innmari, og han har opparbeidet seg en hel haug med økonomiske kriser, for å si det slik, pga dette.

Han virker ikke til å ville ordne opp i gjelden sin, og ikke virker det som han har verken ansvarsfølelse eller samvittighet for problemene, og hvordan han ødelegger oss andre.

Han er veldig flink i jobben sin, og han kan mye, er veldig smart. Men jeg tror kanskje han ikke er helt god i hodet likevel.

Han virker som om han har kriminelle tendenser også, men hitills har han ikke direkte måttet betale for det.

Nå står han ovenfor masse gjeld, soning i fengsel for ubetalte bøter, bilen vår er i ferd med å bli tatt fra oss, han eier ingenting selv, og han(vi) står i gjeld til foreldrene våre...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Hva er galt med denne mannen som ikke later til å ha samvittighet eller ansvarsfølelse? Hva kan jeg gjøre???

Noe må til for at han faktisk skal gidde å se problemene og faktisk prøve å rette opp i dem...

Er så fryktelig lei meg... bare gråter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

happy1365380345

Jeg skjønner at du er fortvilet, og jeg skjønner godt at du gråter. Alt annet er jo unormalt når ting tårner seg opp slik som her.

Jeg kan ikke gi deg noen råd eller fortelle deg hva som feiler mannen din.

Jeg kan bare av erfaring si at selv om ting ser så svart ut, så har det en tendens til å endre seg til det bedre før eller senere.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lina1365380363

Hei til deg!

" han kan så mye, og er veldig smart...".

Vel det er jo greit , men han kan tydeligvis ikke ordne opp økonomisk, eller holde styr på den.

Så han er ikke så smart, når dere står i fare for å miste det ene og andre.

Det slo meg hva han kan være, men kan selvsagt ikke si det utifra det du skriver her.

Vil bare si det slik at dette sliter tydeligvis veldig på deg, og er det ikke viktig at du tar " kontrollen" litt nå?

Ikke la ham ture fram som det passer ham!

Velment hilsener fra.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...