Gå til innhold

Trenger råd.


biia

Anbefalte innlegg

Jeg var innlagt på psykriatriske for 13 år siden med diagnosen Post Traumatisk Stress Disorder (PTSD).Dette kom etter incest.Har klart meg bra etter behandling men rotet meg oppi en som har terrorisert meg psykisk i ca 9 år.Min sønn på 6 år lider av å ha sett og hørt mye av dette og skal nå få hjelp.Når jeg ser hans smerte og følelser rundt dette gjør at jeg nå bringes tilbake til mange vonde følelser og tanker fra min vonde barndom.Men jeg må være sterk for min sønn.Jeg er uføretrygdet pga. min barndom.Jeg er redd for å bryte sammen igjen og få tilbake denne "diagnosen"om du forstår.sliter til tider men nå er det verre og min angst er å bli så syk igjen.Er det slik at når en har vært så syk kan falle helt tilbake igjen?eller er det slik at dette er noe som sitter bestandig bare i forskjellig grad?burde jeg søke hjelp?skal i rettsak også nå og føler at jeg ikke har "råd" til meg og mitt oppi dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Hei!

Som regel er det alltid best å ta sine egne behov før man kan ta seg av andres.

Tror det ville være lurt for deg å ha noen å snakke med i den vanskelige perioden du gjennomgår nå. Legen kan f.eks. henvise deg til psykolog. Det er alltid best ta tak i et problem før det har fått satt seg. Slik blir det mye lettere å komme over det.

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...