thinkerbell Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Skrevet 5. mars 2003 ta en potet smatter på en kald potet *tørker tårer og banner stille* 0 Siter
punkyB Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 smatter på en kald potet *tørker tårer og banner stille* Nå fikk du meg NESTEN til å få dårlig samvittighet *ler* Hva med å svelge ned poteten med noe øl eller noe sånt da?? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Skrevet 6. mars 2003 Nå fikk du meg NESTEN til å få dårlig samvittighet *ler* Hva med å svelge ned poteten med noe øl eller noe sånt da?? inte dumt alls.. men jeg savner birdie`s muffins!! 0 Siter
punkyB Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 inte dumt alls.. men jeg savner birdie`s muffins!! Nå er jo jeg også blitt sulten - dårlig gjort av birdie altså !!! Hvor er hun når vi trenger henne??? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Skrevet 6. mars 2003 Nå er jo jeg også blitt sulten - dårlig gjort av birdie altså !!! Hvor er hun når vi trenger henne??? ja!! hun er ikke så rent lite frekk! men det er en trøst at du også lider ) 0 Siter
Altman Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Nå er jo jeg også blitt sulten - dårlig gjort av birdie altså !!! Hvor er hun når vi trenger henne??? jeg er også sulten 0 Siter
punkyB Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 ja!! hun er ikke så rent lite frekk! men det er en trøst at du også lider ) Jepp - det pleier å hjelpe det. Og samvittigheten til birdie kommer til å GNAGE ... :-) Nå skal jeg legge meg med sulten gnage og rive i hele kroppen .... *skule på birdie* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Skrevet 6. mars 2003 Jepp - det pleier å hjelpe det. Og samvittigheten til birdie kommer til å GNAGE ... :-) Nå skal jeg legge meg med sulten gnage og rive i hele kroppen .... *skule på birdie* natta 0 Siter
birdie Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 natta Ups. Fryktelig lei meg og alt det der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.