Gå til innhold

Cibramil

Anbefalte innlegg

Gjest hegeenil
Skrevet

Jeg har brukt dette siden mars i år, i og med en depresjonsperiode.Jeg bare lurer på om man kan legge på seg av denne medisinen?

Har fått noen ekstra kilo i det siste halvåret.

Fortsetter under...

Gjest hegeenil
Skrevet

Jeg har brukt dette siden mars i år, i og med en depresjonsperiode.Jeg bare lurer på om man kan legge på seg av denne medisinen?

Har fått noen ekstra kilo i det siste halvåret.

Gjest kvinne 33
Skrevet

ja du kan desverre legge på deg. gikk selv på cipramili 3-4 mnd. og la på meg 10-12 kg.

da sluttet jeg og bestemte meg rett og slett for å greie meg uten pillene.

dette har jeg klart selv om det har vært mange tunge stunder.

Lykke til.

Gjest kvinne 33
Skrevet

ja du kan desverre legge på deg. gikk selv på cipramili 3-4 mnd. og la på meg 10-12 kg.

da sluttet jeg og bestemte meg rett og slett for å greie meg uten pillene.

dette har jeg klart selv om det har vært mange tunge stunder.

Lykke til.

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis
Skrevet

Til hegeenil. Vektøkning er lite sannsynlig direkte årsak av medisinen. Men de fleste som blir kvitt sin depresjon får noe økt matlyst.

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis
Skrevet

Til hegeenil. Vektøkning er lite sannsynlig direkte årsak av medisinen. Men de fleste som blir kvitt sin depresjon får noe økt matlyst.

• 2 måneder senere...

Annonse

Skrevet

Jeg har brukt Cipramil i 3 mnd og i den perioden har jeg faktisk gått ned i vekt, så dette tror jeg er svært inviduelt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...