Gå til innhold

NHD


kozy

Anbefalte innlegg

dette er sikekrt ikke noen stor sak i det hele tatt, men jeg synes bare det er litt ekkelt..

i noen år har jeg hatt det sånn at iblant (kankje en gang i måneden eller sjeldnere) får jeg en sånn rastløs følelse i kroppen..men bare på innsiden...jeg snakker og oppfører meg rolige, alle bevegelser og all lyd som kommer fra meg er rolig, men inni hodet går alt mye fortere,,tankene roper...azza...vanskleig å forklare, men det er akkurat det jeg føler de gjør..

tankene roper

alt som foregår skjer dobbelt så fort inni kroppen min, inni hodet mitt,

vet ikke helt om jeg får frem poenget i dette, men jeg lurer fælt på hva det er som skjer..spesiellt siden det har begynt å skje mye oftere i det siste...flere ganger i uken...det er ekkelt og slitsomt

jeg blir redd...for jeg vet ikke hvordan jeg skal kontrollere det.. kroppen løper løpsk...inni meg...jeg ser visstnok ikke forandret ut i det hele tatt, bortsett fra at iblant ser jeg litt forvirret ut har jeg blitt fortalt..

men jeg skjønner ikke hva dette er og det gjør meg enda reddere...

hva jeg spør om ?

jeg vet ikke helt for å være helt ærlig en forklaring? kanskje....eller noe tilsvarende...

hmz...håper du skjønte litt av hva jeg prøvde å forklare...det er vanskelig..

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...