Gå til innhold

Så var enda et år gått :-(


ftmffm

Anbefalte innlegg

Så sitter jeg her igjen. Det er mars. Greit nok, ingenting galt med mars. Det som er galt er at det snart er april og da har jeg bursdag. Da ser jeg at nok et år har gått uten at jeg har fått gjort noe. Ikke jobb, ikke skole.

Har allerede begynt å grue meg til bursdagen min, for den skal feires og hele familien planlegger den i god tid. Spørr hva jeg ønsker meg og hvilke kaker jeg vil ha. Jeg har mest lyst til å bare avlyse hele dagen, men det føler jeg at jeg ikke kan fordi familien ikke kommer til å forstå.

Heldigvis har jeg en behandler som stiller opp for meg. Også i år har han tenkt å stille opp for meg denne grusomme dagen som altså er bursdagen min. Hvis det blir tilfellet ( at han stiller opp denne dagen ) så overlever jeg vist et år til.

Så gjenstår det bare å se om jeg blir innlagt i påsken eller om jeg klarer å holde meg ute med katten(e) min(e)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lina1365380363

Hei!

Jeg legger merke til at du skriver: så får jeg se om jeg blir innlagt i pasken, eller holder ut med kattene.

Så om du ikke har fått utrettet praktiske ting enda, som skole, jobb, er vel det viktigste nå å få utrettet noe med helsen.

Den er viktigere enn alt annet.

Får du den, kan du ta det andre etterpå.

Ta selvfølgelig imot den hjelp du får, og om du blir innlagt kan jon det være en hjelp videre på veien også.

For å begynne ferden til et bedre og friskere liv, må vi prøve mest mulig å tenke positivt, hvis du klarer det nå.

For å klare dette , er det viktig med rette medisiner, turer, noe å drive tiden med, som en interesse du har, snakke med folk, i det hele tatt...Dette vet du nok.

Så i det store og hele, tenk på hva du kan gjøre helsemessig.

Det er positivt.

Høres enkelt ut, sant? Vet det kan være veldig vanskelig, det er en kamp å ta.

Velmente hilsener fra..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...