Gå til innhold

spørsmål


sylkro

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg er en jente på 20 år som har angst. Nå vil legen min at jeg skal slutte på medisinen jeg går på,det er zoloft.men jeg er veldig redd for tilbakefall... hvor store er sjansene for det? bør jeg ha samtaler med terapeut mens dette pågår?jeg vil jo så klart bli kvitt det...

hilsen

"sylkro"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Du utelot noe veldig viktig, HVORFOR vil legen din at du skal slutte med denne medisinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du utelot noe veldig viktig, HVORFOR vil legen din at du skal slutte med denne medisinen?

han mente vist at det ikke er en medisin som jeg skal gå på over lengre tid.men akkurat nå har jeg nok med å prøve meg ut i situasjoner jeg sliter med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

han mente vist at det ikke er en medisin som jeg skal gå på over lengre tid.men akkurat nå har jeg nok med å prøve meg ut i situasjoner jeg sliter med....

Endelig en fornuftig lege var det første som slo meg da jeg leste innlegget ditt.

Det er snakket mye om at man helst ikke skal gå på disse medikamentene for lenge av gangen, men føler at det er svært få som praktiserer det.

Jeg har full forståelse for at noen trenger disse medikamentene over lengre tid pga andre psykiske lidelser enn angst. Men i tilfelle ditt synes jeg legen tar en helt riktig avgjørelse.

Ikke fokuser så mye på at angsten din kan komme tilbake. Hvis den skulle gjøre det så er det mange måter å gripe fatt i det på.

Fokuser heller positivt på en pillefri hverdag uten angst :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en fornuftig lege var det første som slo meg da jeg leste innlegget ditt.

Det er snakket mye om at man helst ikke skal gå på disse medikamentene for lenge av gangen, men føler at det er svært få som praktiserer det.

Jeg har full forståelse for at noen trenger disse medikamentene over lengre tid pga andre psykiske lidelser enn angst. Men i tilfelle ditt synes jeg legen tar en helt riktig avgjørelse.

Ikke fokuser så mye på at angsten din kan komme tilbake. Hvis den skulle gjøre det så er det mange måter å gripe fatt i det på.

Fokuser heller positivt på en pillefri hverdag uten angst :)

Lykke til!

tusen takk!!!jeg skal kontakte legen min å få ordnet opp i dette.begynner å forstå at det kanskje er på tide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...