Gå til innhold

Kan dette ha skadet meg?


Gjest livet er hardt

Anbefalte innlegg

Gjest livet er hardt

Dette blir vel sett på som en bagatell, men da jeg gikk på ungdomsskolen ble jeg befølt av en fremmed mann på bussen. Jeg fikk sjokk og greide ikke å reagere da jeg satt innerst og han ytterst. Han gjorde det på en finurlig måte, da han hadde en pose på fanget som kom bort meg, men etterhvert merket jeg at noe beveget seg og han befølte meg ved skrittet og på låret. Det hele skjedde vel ca. 1/2 time. Etterpå bare gikk han. Jeg har slitt med psykiske problemer i voksen alder og har hatt et vanskelig forhold til menn. Da jeg fortalte dette til moren min, sa hun at dette ville jeg antagelig oppleve mer av (jeg fortalte det sammen dagen det skjedde). Jeg har derfor trodd at det skal være slik at menn kan ta seg til rette. Jeg skjønner nå at det ikke skal være slik, men det er som om jeg ikke har hatt personlige grenser til å vite hva som er galt og rett. Jeg har alltid vært ganske passiv og vært prisgitt mennesker som har kommet til meg. Jeg har aldri vært den som selv har tatt noe kontakt. Jeg ser nå at det må forandre seg. Jeg er nå 30 år uten noe langvarig kjæresteforhold bak meg. Jeg har de siste årene trukket meg unna sosiale aktiviteter da jeg syntes det er vanskelig å være sammen med folk på min egen alder fordi det blir så mye snakk om gutter og forhold. Og hvis man ikke er interessert i det blir man liksom automatisk utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det tror jeg. Her har noen tråkket kraftig på dine grenser, og det får mann som oftes noen men fra. Og ikke nok med det at du ble tråkket på av en fremmed, men du ble nok en gang sveket av din nermeste når du minst fortjente det. Søk hjelp hos proffesjonelle og få dine tanker bearbeidet.

Selv går jeg og får hjelp på senter mot insest. Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...