Gå til innhold

Jeg har slik angst nå


Gjest skuld

Anbefalte innlegg

Gjest skuld

Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom natta.

Fikk vite av fagforeningen i dag at arbeidsgiver kommer muligens til å gå til personalsak mot meg. Jeg føler meg brukt og utnyttet i et sykt arbeidsmiljø. Ca. 25% på arbeidsstedet mitt er sykemeldt i kortere eller lengere perioder. Jeg har vært sykemeldt i fem måneder nå og trodde at jeg skulle få hjelp etter anbefaling av legen til å finne et nytt arbeidssted i Oslo kommune.

Fikk vite for noen dager siden at først måtte det ryddes opp i konflikten. Nå har fagforeningen overtatt på mine vegne,men de avventer på arbeidsgivers reaksjon. Fikk vite på telefonen i dag at de frykter at hun vil gå til personalsak eller avskjedssak.

Jeg har ikke gjort noen ting galt, jeg var mye syk og mestret ikke jobben i høst. De har et referat fra et møte hvor jeg ble sint og hissig ellers har de meg bekjent ingenting skriftlig noe sted. Jeg har fått mye skryt før, men i det siste har jeg vært mye syk. Jeg har gode venner blant arbeidskollegaer og min beste støtte i dag er en veninne som jobbet tett sammen med meg for to år siden og er langtidssykemeldt nå også.

Jeg bor alene sammen med min datter på 14. Kommer fra et annet land og har ikke familie her. Jeg savner slik min mor, min søster og min elste datter som alle er i et land langt vekk. Økonomisk er jeg avhengig av den inntekten jeg har og jeg vet ikke mitt arme råd.

Prøver å studere for å holde på med noe, men nå føler jeg at jeg ikke orker det lenger. Kan ikke bortforklare lenger hvorfor jeg er hjemme hele tiden. Har laget historier på historier om immunforsvar, stoffskifte, muskelproblemer osv. Mange vet at jeg har slitt psykisk, men da jeg begynte å forklare med noe fysisk fikk jeg fred, omsorg og forståelse. Før var det altfor mange bedrevitende råd.

Blir gal av å lyve sånn. Vil ikke leve sånn lenger.

Legen mener at jeg kan jobbe og det mener jeg også. Jeg vil bare få jobbe med noe jeg klarer og få leve i fred. Hvis jeg skal i arbeidsretten greier jeg ikke mer. Greier ikke denne natta engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

happy1365380345

Hei

Skjønner at du sliter, men hold ut..........

Få deg litt søvn. Det pleier i hvertfall å hjelpe meg når det er svart.

Sender deg en "styrkeklem" i natten jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...