Gå til innhold

symptomer


Gjest sympt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen får det, andre ikke! Personlig fikk jeg økt utflod + ømme bryst like etter eggløsning/befruktning, m.a.o. nesten to uker FØR forventet mens.

Husk at mange av de tidlige graviditets-symptomene også kan forveksles med pre-menstruelle symptomer. Her gjelder det å kjenne sin egen kropp!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får det, andre ikke! Personlig fikk jeg økt utflod + ømme bryst like etter eggløsning/befruktning, m.a.o. nesten to uker FØR forventet mens.

Husk at mange av de tidlige graviditets-symptomene også kan forveksles med pre-menstruelle symptomer. Her gjelder det å kjenne sin egen kropp!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge min bok kan man oppleve ømhet og hovenhet i brystene, tretthet, uvelhet og kvalme, samt avsmak fra visse typer mat og drikke (fra "Gyldendals store bok om barnet", side 13)

Selv har jeg opplevd akutte tilfeller av kvalme før jeg kunne ta svangerskapstest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge min bok kan man oppleve ømhet og hovenhet i brystene, tretthet, uvelhet og kvalme, samt avsmak fra visse typer mat og drikke (fra "Gyldendals store bok om barnet", side 13)

Selv har jeg opplevd akutte tilfeller av kvalme før jeg kunne ta svangerskapstest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åsa Prebensen, Jordmor

Ja, det finns en del kvinnor som har symptomer på graviditet innan mensen har uteblivit. Jag tror dock att det vanligaste är att man inte kjänner någonting. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Ja, det finns en del kvinnor som har symptomer på graviditet innan mensen har uteblivit. Jag tror dock att det vanligaste är att man inte kjänner någonting. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...