Gå til innhold

Humørsvingninger


Gjest Ania

Anbefalte innlegg

Eg opplever plutselig store humørsvingninger, i det ene øyeblikket kjæresten min kommenterer det så ler vi av det, i det neste så klikker eg.

Tror det kommer av at eg føler at eg ikke har kontroll over noe lengre, plutselig så gikk alle planer i vasken. Et familiemedlem ble alvorlig syk, et besøk vi hadde gledet oss til måtte avlyses, eg fikk ikke gått på trening, aner ennå ikke om kjæresten min reiser bort for 1 uke eller et år!! (kommer jo ofte hjem da) en stor prøve nærmer seg, eg har ikke fått lest, og alt er bare galt!!!

Hva kan eg gjøre for å få et stabilt humør overfor kjæresten, eg kan ikke ordne alt kaoset rundt meg enda eg vil, men det er så mye eg ikke har makt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...