Gå til innhold

Blir anbefalt å prøve Zoloft...


Gjest dritt lei nedstemthet

Anbefalte innlegg

Gjest dritt lei nedstemthet

Jeg har prøvd søk , men fant ikke akkruat det jeg søkte etter. Blir så sliten av å sitte og lese så mye også, så jeg stiller spørsmålet. Kanskje det er noen nye inne, eller NHD, som kan svare.

Har tidligere brukt Cipramil og Efexor Depot. Cipramil gav flatt stemningsleie og svetting, liten virkning. Men la på meg 20 kg.

Efexor virket, men gav store bivirkninger.

Lider av sterk bekymringsangst og depresjon. Angsten blir vel mye verre når jeg blir mer nedstemt. Tvangsspising lider jeg også av.

Det viktigste er at jeg ikke legger på meg ytterligere. har nemlig ikke greid å gå ned i vekt.

Hvilke bivirkninger kan jeg vente meg?

Er det noen som har brukt Zoloft lenge og som har sluttet med den. Gikk det bra? Eller fikk du problemer i ettertid?

Takknemlig for all erfaring dere kan bidra med. Positiv som negativ. Har ikke sagt ja, men jeg gjør undersøkelser før jeg bestemmer meg. Om jeg ikke starter nå, så har jeg det klart hvis jeg blir enda mer deprimert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...