Gå til innhold

Rødming og ETS


oxbow

Anbefalte innlegg

Slik jeg ser det er det tre måter å angripe et rødme problem på for meg, betablokkere, terapi hos psykolog og ETS. Jeg har prøvd de to første og vurderer nå den siste, men er veldig skeptisk pga. at det er dyrt, det er mange bivirkninger og enkelte oppnår ikke resultat eller får det faktisk verre etter en slik operasjon enn de hadde det før. For meg er en slik operasjon absolutt siste utvei.

Jeg er lei av å sminke meg kraftig hver dag for å skjule noe av rødminge, lei av å være konstant nervøs og grue meg for sosiale situasjoner, gruingen starter allerede når jeg våkner og den eneste gangen i løpet av døgnet jeg virkelig er avslappet og rolig er når jeg sover. Ellers i døgnet er det hjertebank, dårlig i magen osv.

Det jeg lurer på er om det er noen her som har tatt en slik operasjon og som kan fortelle meg om sin opplevelse, da tenker jeg på "bivirkninger" og hvordan de har det i dag. Hvor ble eventuelt operasjonen utført, i Norge eller i utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...