Gjest konkylus Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ble slutt mellom meg og eksen for 5 mnd siden, vi har et barn sammen, hadde vært sammen i nesten 7 år. I begynnelsen, etter bruddet,var jeg lettet, fordi vi hadde bare kranglet de siste to årene. Men så da jeg fikk vite han hadde ny dame ble jeg vilt sjalu. Men han holdt på henne, men sørget for å ringe meg/stikke innom jobben daglig og snakke om alt mulig. Jeg begynte å savne ham mer og mer, for nå viser han seg bare fra den hyggelige siden...Og det kom frem han kunne tenke seg å ha sex med meg, men alt måtte fortsette som før etterpå. Jeg sa nei, at jeg aldri ville bli hans elskerinne eller nr 2 etter 7 års forhold og et barn sammen. Jeg var redd for mine følelser/reaksjoner, da jeg hadde en kraftig reaksjon etter jeg fikk vite han hadde dame, hvor jeg havnet til legevakten for jeg bare spydde, skalv og gråt uten stans. Dette vet han om, uten å vise noen særlig omsorg (for han har jo ny dame). Men så endte det allikevel sånn at vi hadde sex, nysgjerrigheten ble vel for stor da vi ikke hadde hatt sex sammen de to siste år vi var sammen, pga en operasjon. Dagen etter fikk jeg en mail hvor han ba om hjelp til en søknad, intet et ord om det som var skjedd.... Da han var utom for å hente søknaden, snakket jeg med ham om hendelsen, og sa at det betydde mye for meg, og at jeg hadde lyst vi skulle gi forholdet en ny sjanse, han sa han skulle bruke noen dager å tenke, men jeg måtte ikke presse han til noe, han visste ikke hva han ville med sitt liv. Så ringte jeg og sa jeg skulle tenke over ting jeg og og at vi kunne sette oss ned og snakke om noen dager. Da ble han irritert...sette oss ned og snakke, han hadde ikke sagt noe om det...Men jeg sa jeg måtte ha et svar, for viss vi skulle prøve på ny måtte det bli nå, ellers ville jeg og videre med mitt liv. Ellers vil jeg bli ødelagt følelsesmessig av å gå rundt å minnes gamle minner og hver dag få falske forhåpninger når han ringer og vil prate. Jeg gjorde det klart at hvis han ikke ville prøve på ny, så var det slutt med at han kontaktet meg daglig, vi skal da snakkes bare ved henting/levering av vårt barn. Ellers får jeg han aldri ut av systemet.Så nå går jeg her og venter to dager til, men en stemme inni meg sier ganske høyt at noe er fryktelig galt her siden han virker så likegyldig og følelsesløs... Men hvorfor ringer han meg hele tiden da, han har jo henne og snakke med mener jeg, hvis han ikke savner meg, og slik virker det jo egentlig ikke? Bør jeg finne meg i det? Noen gode råd for hvordan glemme ham og komme seg videre? Det er vel mest drømmen om hvordan jeg ønsker vi skal ha det som sitter og ikke vil slippe taket...sammen med når han nå viser seg fra sin beste side...men jeg vet jo annet og... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96051-falske-forh%C3%A5pninger-glemme-ham/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Willowa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Så uinteressert som han virker ser det ut for meg som om han kjører den klassiske "alltid-kjekt-med-et-kvinnfolk-som-ser-ut-som-om-hun-trenger-meg-selv-om-jeg-ikke-trenger-henne". Å ha noen på gress, som han gjør med deg, er med på å bekrefte for ham at han fortsatt er attraktiv!!! Ære være deg for at du vil snakke med ham siden dere har et barn sammen og nødvendigvis må treffes, men jeg tror du får et bedre liv om du knuser denne drømmen om ham, snur ryggen til historien og ser framover - med DEG (og barnet ditt)i sentrum, og ikke han. Du må gi deg troen på deg selv tilbake; du er verdt mere enn en type som behandler deg som en slags sekretær! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96051-falske-forh%C3%A5pninger-glemme-ham/#findComment-538825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Så uinteressert som han virker ser det ut for meg som om han kjører den klassiske "alltid-kjekt-med-et-kvinnfolk-som-ser-ut-som-om-hun-trenger-meg-selv-om-jeg-ikke-trenger-henne". Å ha noen på gress, som han gjør med deg, er med på å bekrefte for ham at han fortsatt er attraktiv!!! Ære være deg for at du vil snakke med ham siden dere har et barn sammen og nødvendigvis må treffes, men jeg tror du får et bedre liv om du knuser denne drømmen om ham, snur ryggen til historien og ser framover - med DEG (og barnet ditt)i sentrum, og ikke han. Du må gi deg troen på deg selv tilbake; du er verdt mere enn en type som behandler deg som en slags sekretær! Helt enig! Alltid kjekt med to damer som vil ha han. Glem han ja! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96051-falske-forh%C3%A5pninger-glemme-ham/#findComment-538984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest konkylus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Så uinteressert som han virker ser det ut for meg som om han kjører den klassiske "alltid-kjekt-med-et-kvinnfolk-som-ser-ut-som-om-hun-trenger-meg-selv-om-jeg-ikke-trenger-henne". Å ha noen på gress, som han gjør med deg, er med på å bekrefte for ham at han fortsatt er attraktiv!!! Ære være deg for at du vil snakke med ham siden dere har et barn sammen og nødvendigvis må treffes, men jeg tror du får et bedre liv om du knuser denne drømmen om ham, snur ryggen til historien og ser framover - med DEG (og barnet ditt)i sentrum, og ikke han. Du må gi deg troen på deg selv tilbake; du er verdt mere enn en type som behandler deg som en slags sekretær! tusen takk, det trengte jeg å høre.. Jeg tror og jeg får et bedre liv ved å snu ryggen til ham.. Jeg må bare bryte all daglig kontakt, og så må vel disse sinnsyke tanker som jeg har i mitt hode snart gå over... Det blir vel bedre når jeg kommer meg litt ovenpå og fatter interesse for andre menn igjen. Det er gjerne litt det og, at jeg vet han hygger seg med hun nye, mens jeg ikke ennå klarer fatte interesse for et nytt forhold/ ny type. Men jeg tror heller ikke det er lurt å hoppe direkte inn i et nytt forhold etter 7 år. Da tror jeg det blir mest som en trøst og for å glemme det gamle...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96051-falske-forh%C3%A5pninger-glemme-ham/#findComment-540011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.