Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 40 år som går alltid rundt og er trøtt enten jeg sover 6 timer, 8 timer eller 9 timer. Konstant trøtt. Jeg har fått høre av andre at jeg snorker veldig. De sier det virker som jeg stopper å puste en stund. Ingen vil dele rom og seng med meg på grunn av voldsom snorking. Er blitt undersøkt av øre-nese-hals lege, ingenting unormalt er funne, heller ikke polypper. Jeg er 1,53 høy og veier 82 kg. Jeg sliter veldig med kg mine. Får de ikke av igjen. Går fortiden på Cipramil og Tolvon p.g.a fødselsdepresjon men skal slutte i løpet av våren med disse tablettene. Jeg tar kontakt med dere for moren min er veldig bekymret for snorkingen min, hun mener den bør undersøkes. Når jeg var 25-30 kg lettere snorket jeg ikke så fælt som nå. Jeg snorker ikke når jeg sitter på bussen og sovner på vei hjem fra jobben. Bør jeg undersøkes ved Bergen Søvnsenter hvor vi bor. Kan jeg få vite hva de eventuelt gjør der med meg eller må jeg ha henvisning av lege først. Håper snorkingen min ikke er farlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96056-d%C3%A5rlig-s%C3%B8vn-og-snorking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...