Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trykk på linken til Dixi her på siden. Der får du svar på spørsmålene dine. Reaksjonene dine er helt normale, og vanlige! De fleste her inne kjenner seg nok igjen, meg inkludert. Ikke gi opp!

Takker leenie for fint forslag. Men det er noe jeg ikke får svar på. Er det helt i orden og hoppe over de vanskelige tingene? Jeg er kommet et stykke etter overgrepet, men føler nå at jeg har stoppet helt opp.

Har et ønske om komme enda videre men det blir bare så tungt.

Blir så utrolig trøtt og sliten av alt.Er det okei å ta en pause fra alt en liten stund? Vet at dette er en lang prosess, men jeg syns 2 år er lang tid. Er det bare meg som har det travelt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96070-hva-n%C3%A5/#findComment-539626
Del på andre sider

Takker leenie for fint forslag. Men det er noe jeg ikke får svar på. Er det helt i orden og hoppe over de vanskelige tingene? Jeg er kommet et stykke etter overgrepet, men føler nå at jeg har stoppet helt opp.

Har et ønske om komme enda videre men det blir bare så tungt.

Blir så utrolig trøtt og sliten av alt.Er det okei å ta en pause fra alt en liten stund? Vet at dette er en lang prosess, men jeg syns 2 år er lang tid. Er det bare meg som har det travelt??

Forstår veldig godt hva du mener. Jeg synes også at alt tar altfor lang tid. Når psykiateren min snakker om at behandlingen kan ta flere år, får jeg helt hetta. Jeg synes det er lenge nok til slutten av neste uke.

Jeg har flere små pauser innimellom, for prosessen er slitsom og man trenger pusterom. Det er alltid mest fristende å ta pauser når man er oppi det vanskeligste, siden det naturligvis er da man er mest sliten, men jeg antar at det er da vi må jobbe videre.

Jeg må nok bli flinkere til å ta pauser i de "gode" periodene, men da er det jo også mye annet som frister....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96070-hva-n%C3%A5/#findComment-539676
Del på andre sider

Forstår veldig godt hva du mener. Jeg synes også at alt tar altfor lang tid. Når psykiateren min snakker om at behandlingen kan ta flere år, får jeg helt hetta. Jeg synes det er lenge nok til slutten av neste uke.

Jeg har flere små pauser innimellom, for prosessen er slitsom og man trenger pusterom. Det er alltid mest fristende å ta pauser når man er oppi det vanskeligste, siden det naturligvis er da man er mest sliten, men jeg antar at det er da vi må jobbe videre.

Jeg må nok bli flinkere til å ta pauser i de "gode" periodene, men da er det jo også mye annet som frister....

Må bare få takke leenie!! Det er så herlig å se at noen forstår akkuratt hvordan jeg har det. Bare det hjelper utrolig mye. Føler meg ikke så alene da.

Vi må bare stå på og ikke gi opp. Har jo lært at ting tar tid. Jeg har iallefall bestemt meg.. Dette skal jeg greie!!

Men igjen takker jeg leenie for kjempe fin oppmuntring..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96070-hva-n%C3%A5/#findComment-539728
Del på andre sider

Må bare få takke leenie!! Det er så herlig å se at noen forstår akkuratt hvordan jeg har det. Bare det hjelper utrolig mye. Føler meg ikke så alene da.

Vi må bare stå på og ikke gi opp. Har jo lært at ting tar tid. Jeg har iallefall bestemt meg.. Dette skal jeg greie!!

Men igjen takker jeg leenie for kjempe fin oppmuntring..

Måtte smile litt nå, for er det noe jeg ikke føler meg, så er det OPPMUNTRENDE!!!

;-)

Lykke til videre i prosessen. Ikke gi opp!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96070-hva-n%C3%A5/#findComment-540642
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...