Gjest victoria81 Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Nå har du vel blitt skrevet ut fra det sykehuset som du var innlagt på i en lang stund, og jeg lurer veldig på hvordan det går med deg etter at du har blitt skrevet ut?Altså åssen du synes at det er å være utskrevet uten at noen behandlere følger etter deg rundt? Her går det bra.Har faktisk ikke noe å klage på nå for tiden bortsett fra at jeg er rastløs om dagene,ellers går det bra. Du får ha en riktig god helg! Klem fra Victoria 0 Siter
forbrenner Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Hei.Bruker ikke se så ofte her pga jeg ikke bruker få meldinger. Hm,hvordan det går etter utskrivelsen(en uke i morgen "ute"),kan henvise til innlegget jeg skrev for en uke siden("Tanker").Tankene er som de samme. Det er godt å være ute,det er det.Hater å være "innestengt".Men jeg har tett oppfølging,så jeg føler meg langt fra fri. Hvordan det går generelt,vet jeg ikke helt.Mye som sliter,særlig tankene.er så lei av alt. Men som sagt,godt å være "ute",alt er bedre enn å være innlagt. Hvordan står det til med deg? Klem fra Ano 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.