Gå til innhold

NHD/Andre - Seponerings problemer


ericc2233

Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen.Jeg har gått på Zyprexa 5mg ett år.Har nå Sluttet helt med zyprexa for 4 dager siden.Gikk på 2.5 mg i nesten 2 uker før jeg sluttet.Problemet nå er at jeg nesten ikke har sovet på en UKE .Jeg har ikke fått mer angst heller.Jeg får bare IKKE sove..Er det noen som har opplevd noe lignende med zyprexa eller andre tabletter?hvor lenge har det vart med søvnløsheten hos dere og hva gjorde dere med det??Legen min sier at jeg sovner til slutt men at det kan gå en stund..Får jeg ikke sove snart hiver jeg i meg vival tror jeg.JEG KOMMER IHVERTFALL ALDRI TIL Å BEGYNNE MED ZYPREXA IGJEN UANNSETT..Den medisinen gjorde at jeg sov for mye..10timer eller mer hver dag.Seponeringssymtomene skremmer meg med denne medisinen...Kan noen hjelpe meg??? hilsen en fortvilt trøtt gutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette kan vare et par uker.

Jeg synes en kan løse problemet ved å gi medisin fredag- og lørdag kveld noen uker for å sikre at pasienten får sove ut minst en gang i uka. Samtidig blir dette en gradvis avvenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...