Gå til innhold

vant med at dei berre vil bruke ein...

Anbefalte innlegg

martine1365379969

når det kjem til forhold, så kjem et alltid til eit punkt.. eg føler at dei berre er ute etter ein ting.. dte er ikkje 'meg' dei er glad i.. men sine eigne lyster. har jo greidd å kome meg unna forhold. Etter at eg har sat nei, har dei berre sprunge til andre... eg er ikkje verdt å verta elska.. skjøner meir no kvifor eg lot han holde på.. kvifor eg ikkje klarte å stoppa han før.. som politimnannen sa: 'det opplevdes som voldtekt for meg, sjølv om han ikkje fekk trenge inn.. han fikk like mykje orgasme uansett...' så, det var ikkje rart eg kjende det slik eg gjorde.. føler meg så skamfull, føler at eg berre fortente det.. har aldri klart å skreve særleg mykje om hendelsen, har ikkje gjort det her heller. Fordi det er ekkelt og eg skammer meg... det er ein kveld eg berre vil gløyme, som snart skjedde for eit år sidan.. og det kjennes på kroppen.. sukk.. vil ut av dette h***** men bearbeidinga går så sakte... *sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96109-vant-med-at-dei-berre-vil-bruke-ein/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...