Gå til innhold

NHD - et forslag!


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har noe jeg ihvertfall synes måtte være en god ide:

Når denne tråden (eller trådene) om strutsepolitikken din har brent seg ut, så burde du få samlet alt sammen i et hefte og mangfoldiggjøre det. Ta det med og vis det til kollegene dine. Så kan dere diskutere hvorfor pasienter og behandlere ser ting helt forskjellig.

Ta med noen pasienter på diskusjonen også. Selv om ikke diskusjonen blir like strømlinjeformet da.

Hva synes du om denne ideen? Jeg mente det seriøst. Her har dere svart på hvitt en mengde problemstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempegod idé du hadde, det måtte vært veldig nyttig å ta litt selvkritikk på området. Det ligger i selve sakens natur at en pasient må ha tillit til den som skal behandle vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fordi jeg har negative erfaringer med det

Jeg synes at det er et godt forslag og jeg støtter forslaget som du har framlagt her på dette forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Kjempegod idé du hadde, det måtte vært veldig nyttig å ta litt selvkritikk på området. Det ligger i selve sakens natur at en pasient må ha tillit til den som skal behandle vedkommende.

Ja, ikke sant? Samme hvor 'feil' vi pasienter reagerer, så reagerer vi jo slik nettopp pga at vi er pasienter. Elelrs hadde vi ikke oppsøkt psykiatrien. Det er jo DET de må forholde seg til, og ikke hvordan det hadde vært best for oss (eller dem) at vi reagerte. Det er jo DET de må lære oss. De må hjelpe pasienten å være åpen. Særlig de pasientene som ikke greier det. For de må vel ha noen følere ute etter noen år i jobb, som sier dem hvilke pasienter som holder tilbake og hvilke som tømmer seg helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...