Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fnugg

Hvor i "verden" er du - eller hvordan går det med deg?

Det må være en evighet siden jeg har sett deg skrive noe...?

Jeg er her jeg, har vært innom nattprat av og til, men har ikke skrevet på dol på lenge.. Ikke fordi jeg har det så fryktelig bra, men fordi jeg føler at jeg er på vei ut av syke-rolla, så nå er jeg en plass midt i mellom. "In the middle of nowhere" var det noen som sa.

Jeg har i det minste skaffet meg ei leilihget nå. har prøvd meg som lærer og det er jo tøft, men også givende.

Jeg har absolutt ikke glemt dere her inne. Tenker ofte på deg også og hvordan du er i virkeligheten. Rart, men sånne tanker får man når man chatter med noen over så langt tidsperspektiv :)

hvordan står det til med deg?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96145-thinkerbell/#findComment-539435
Del på andre sider

Jeg er her jeg, har vært innom nattprat av og til, men har ikke skrevet på dol på lenge.. Ikke fordi jeg har det så fryktelig bra, men fordi jeg føler at jeg er på vei ut av syke-rolla, så nå er jeg en plass midt i mellom. "In the middle of nowhere" var det noen som sa.

Jeg har i det minste skaffet meg ei leilihget nå. har prøvd meg som lærer og det er jo tøft, men også givende.

Jeg har absolutt ikke glemt dere her inne. Tenker ofte på deg også og hvordan du er i virkeligheten. Rart, men sånne tanker får man når man chatter med noen over så langt tidsperspektiv :)

hvordan står det til med deg?

Klem

Rart hvordan man blir glad i mennesker man aldri har truffet - men allevel synes man vet noe essensielt om... Dols psykiatriforum er på en måte motsatt av RL - fordi man her får innsyn i menneskers innerste smerte - mens de velfungerende og ukompliserte sidene ved personen ser man ikke nødvendigvis så mye til.

Jeg har alltid syntes at nicket ditt sa så mye - og passet så godt til det du skrev om. Mitt beskyttelsesinstinkt ble sterkt aktivert av dine innlegg...*s* Og det sier vel en del om min fortid - akkurat som om din.

Jeg har det ok - får ikke studert så mye som jeg ønsker - men det skjer såpass mye på andre fronter i livet at tiden går med til det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96145-thinkerbell/#findComment-539437
Del på andre sider

Annonse

Gjest fnugg

Rart hvordan man blir glad i mennesker man aldri har truffet - men allevel synes man vet noe essensielt om... Dols psykiatriforum er på en måte motsatt av RL - fordi man her får innsyn i menneskers innerste smerte - mens de velfungerende og ukompliserte sidene ved personen ser man ikke nødvendigvis så mye til.

Jeg har alltid syntes at nicket ditt sa så mye - og passet så godt til det du skrev om. Mitt beskyttelsesinstinkt ble sterkt aktivert av dine innlegg...*s* Og det sier vel en del om min fortid - akkurat som om din.

Jeg har det ok - får ikke studert så mye som jeg ønsker - men det skjer såpass mye på andre fronter i livet at tiden går med til det.

Så fint skrevet av deg.. vice verca, selv om du ikke pleier å skrive så mye om deg selv? Nå er det lenge siden jeg har vært inne her da..

Nå er det vanskelig for meg å ta i mot at folk bryr seg. Likevel er det godt å høre.

Jeg har virkelig savnet alle dere her og synes dere er så skjønne alle sammen!

Håper at alt står bra til med deg. Vi får snakkes..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96145-thinkerbell/#findComment-539451
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...