Gå til innhold

Valgets kvaler


Gjest fnugg

Anbefalte innlegg

Gjest fnugg

Hørt den før? :)

Nå er jeg altså godt voksen. Har også slitt med psykiske problemer største delene av mitt liv. Men jobber 40% nå.

Har en knapp inntekt. Har derfor bodd hjemme. Men nå har jeg altså funnet meg leilighet. Men får altså ikke mer enn 3000 kr å leve for i mnd.

Bør jeg gjøre det? Valgets kvaler. Det er kanskje veldig viktig å bo for seg selv? Bare det å bo hjemme når man er så gammel som meg kan vel ikke være bra?

Har søkt attføring. Vet ikke hvor det fører hen, men...ja..

Er bare ute etter litt råd og sånn jeg fra dere her..

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du?

Helt generelt vil jeg si at ja, det er _veldig_ viktig å bo for seg selv (mao. ikke i foreldrehjemmet).

3000 i måneden å leve for... Betyr det etter at du har betalt faste utgifter? Da skulle den summen være rikelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnugg

Hvor gammel er du?

Helt generelt vil jeg si at ja, det er _veldig_ viktig å bo for seg selv (mao. ikke i foreldrehjemmet).

3000 i måneden å leve for... Betyr det etter at du har betalt faste utgifter? Da skulle den summen være rikelig.

Takk for svar :)

Svar på spørsmålet ditt om hvor gammel jeg er, så vil jeg si at jeg er gammel nok...

3000 kr er nok ikke så ille..

Nå gleder jeg meg til å flytte for meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...