Piraye Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Tror jeg krever en god del mer oppmerksomhet enn jeg gir uttrykk for. Jeg er lissom den -oversjenerte- pia som ikke vil komme i fokus på -noe- sett. Teoretisk sett er det kanskje ikke sånn...? Føler jeg kanskje... Søker aldri bevisst oppmerksomhet. Tok meg -to og et halvt- år å greie å sette meg i kantina på skolen... Som forøvrig rommet så mye som 140(!!!!) skumle elever....!! Så jeg driver å plager typen. Jeg føler jeg rett og slett -bruker- sex for å oppnå oppmerksomhet. Ekkelt. Knør å plager han. Jeg er enkli drittlei det. Greier ikke stoppe da likevel. Blir bare "alene" da. Depressiv. Han ser ikke det. Er ikke så flink med meg heller da. Blir det bare verre. Står litt fast. Vet ikke helt hvordan jeg skal snu å vende på meg nå. Lei megselv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96167-oppmerksomhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.