Gå til innhold

Tvangstanker


jim1365380486

Anbefalte innlegg

jim1365380486

Jeg lurer på om det finnes en god mdisin som kan redusere tendensen til at tankene hele tiden kretser rundt ubehagelige opplevevelser under oppveksten? Slike tanker gjør meg meget fortvilet og hemmer min evne til å utføre dagliglivets gjøremål.

Hilsen Jim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om dette hjelper deg, men for meg så har det hjulpet endel å skrive ned ting, og gjerne så detaljert som overhodet mulig.

Deretter kan du redigere det du har skrevet, kanskje til og med lese det høyt for deg selv for å se om det stemmer, at det representerer slik det egentlig var. Dette er ingen øyeblikkskur, det kan ta lang tid. Kanskje du til og med kan ta med og vise noe av det du har skrevet til terapeuten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...