Gå til innhold

Hvordan bør en akuttavd for barn og unge være?


vicca

Anbefalte innlegg

I min hjemkommune skal det bygges en ny akuttavd for barn og unge. Jeg er 23 år gammel og var ikke innlagt før etter jeg ble tjue år. Har dermed aldri vært på en slik avdelig før.

I morgen skal jeg være med den prosjektgruppen som jobber med oppføringen av det nye bygget. Jeg har jo forberedt meg litt, men jeg lurer på om noen av dere vil hjelpe meg litt?

Hvordan synes du en slik avdelig burde være? Og fortell gjerne hvorfor. Jeg opplever veldig ofte at jeg lærer mye av dere på forumet her, så jeg er sikkert på at noen har en formening om dette.

På forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest et tips bare....

På en akutt avdeling synes jeg disse punktene er viktig:

Pasienten skal sikres god evaluering og diagnostisering samt effektiv og rask behandling. Det skal også legges grunnlag og planer for videre behandling i eller utenfor institusjon.

Godt og trygt miljø med grensesetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...