Gå til innhold

Knekkelyder


ego2

Anbefalte innlegg

Hmm, føler meg nesten dum når jeg spør om dette...

Men fakta er at det ofte (oftere i det siste)kommer en knekkelyd fra området rundt navlen, når babyen sparker/beveger seg der (jeg tror det er beina jeg kjenner). Jeg er gravid i uke 35, men jordmor hadde aldri hørt om fostre som lager knekkelyder... Må legge til at jeg knekker fælt selv i ledda, bare jeg vrir kraftig på håndledda kommr det knekkelyd.

Slekter babyen bare på meg, eller er det umulig å høre lyder fra innsiden? Kan det være noe annet?

Kanskje jeg må legge til at jeg til vanlig har en svært dyp navle, som altså nå er nesten flat...

Har ellers et topp svangerskap!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, føler meg nesten dum når jeg spør om dette...

Men fakta er at det ofte (oftere i det siste)kommer en knekkelyd fra området rundt navlen, når babyen sparker/beveger seg der (jeg tror det er beina jeg kjenner). Jeg er gravid i uke 35, men jordmor hadde aldri hørt om fostre som lager knekkelyder... Må legge til at jeg knekker fælt selv i ledda, bare jeg vrir kraftig på håndledda kommr det knekkelyd.

Slekter babyen bare på meg, eller er det umulig å høre lyder fra innsiden? Kan det være noe annet?

Kanskje jeg må legge til at jeg til vanlig har en svært dyp navle, som altså nå er nesten flat...

Har ellers et topp svangerskap!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Denna fråga har kommit upp flera gånger förut här på forumet. Vad dessa "kneppelyder" kommer i från är inte lätt att veta. Jag har dock hört några hävdat att dessa ljud kommer i från barnet leder (höft, knä eller fotled). Det är i varje fall ingen anledning till att oroa sig för detta. Att din navel nu är platt, är normalt då magen spänns rejält i slutet av graviditeten. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Denna fråga har kommit upp flera gånger förut här på forumet. Vad dessa "kneppelyder" kommer i från är inte lätt att veta. Jag har dock hört några hävdat att dessa ljud kommer i från barnet leder (höft, knä eller fotled). Det är i varje fall ingen anledning till att oroa sig för detta. Att din navel nu är platt, är normalt då magen spänns rejält i slutet av graviditeten. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna fråga har kommit upp flera gånger förut här på forumet. Vad dessa "kneppelyder" kommer i från är inte lätt att veta. Jag har dock hört några hävdat att dessa ljud kommer i från barnet leder (höft, knä eller fotled). Det är i varje fall ingen anledning till att oroa sig för detta. Att din navel nu är platt, är normalt då magen spänns rejält i slutet av graviditeten. Lycka till!

Takk for svaret! jeg må understreke at jeg ikke uroer meg for dette, poenget er at jeg blir flirt av når jeg hevder at babyen min lager lyder. Nå kan jeg si at det sannsynligvis er babyen jeg hører!

Det med navlen nevnte jeg nettopp fordi jeg mener det er større sannsynlighet for å høre lyder innenfra i dette området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna fråga har kommit upp flera gånger förut här på forumet. Vad dessa "kneppelyder" kommer i från är inte lätt att veta. Jag har dock hört några hävdat att dessa ljud kommer i från barnet leder (höft, knä eller fotled). Det är i varje fall ingen anledning till att oroa sig för detta. Att din navel nu är platt, är normalt då magen spänns rejält i slutet av graviditeten. Lycka till!

Takk for svaret! jeg må understreke at jeg ikke uroer meg for dette, poenget er at jeg blir flirt av når jeg hevder at babyen min lager lyder. Nå kan jeg si at det sannsynligvis er babyen jeg hører!

Det med navlen nevnte jeg nettopp fordi jeg mener det er større sannsynlighet for å høre lyder innenfra i dette området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...