Gå til innhold

Angst


joli

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg lider av angst. Jeg er ikke sikker, men jeg føler det ekstremt vanskelig å takle hverdagen. Vanlige samtaler jeg har med mennesker jeg kjenner godt er som et mareritt for meg. Jeg gruer meg til å møte venner for da får jeg deres oppmerksomhet når jeg feks. prater. Det går bra at jeg prater hvis de ikke ser på meg, forresten. Men på jobben er det enda vanskeligere. Jeg flykter ofte fra samtaler , etter en unnskylding, og må bare puste ut på et rom alene. Dette er så vanskelig å takle og jeg ikke hva jeg skal gjøre.Jeg har også en HYPPIG tendens til å rødme for tiden.. Jeg har bestemt meg for å gå til en lege for å få rekvisijon til en psykolog.Men det er jo ventetid.. vet du hva som feiler meg? Jeg har drevet endel med rusmidler tidligere. Det er ca 1 år siden jeg sluttet , dette er kanskje ettervirkninger?Men det gjør det ikke noe lettere. Og jeg vil helst ikke få beroligende midler pga min fortid. Føler ikke at det hjelper..Jeg føler meg veldig nedbrutt pga dette også. Håper du svarer meg, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jann1365380487

Hei joli.

Du er ikke alene med dine problemer.

Kanskje kameratene som du vegrer deg for å snakke med føler det samme som deg.

Sitter vi bare her i hver vår krok, og ikke tar kontakt med folk kan det gå forferdelig galt.Snakk med NOEN uansett hvem, bare SNAKK.Du kan også skrive til meg privat om du [email protected]

jann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei joli.

Du er ikke alene med dine problemer.

Kanskje kameratene som du vegrer deg for å snakke med føler det samme som deg.

Sitter vi bare her i hver vår krok, og ikke tar kontakt med folk kan det gå forferdelig galt.Snakk med NOEN uansett hvem, bare SNAKK.Du kan også skrive til meg privat om du [email protected]

jann

Jeg fikk ikke svar på hva jeg skal gjøre , men takk uansett ! Jeg ser at ingen av de jeg prater med har det samme problemet. Jeg ville sett kjennetegn veldig fort. Føler meg alene om dette, har sett et annet leser innlegg om det samme og da ble jeg litt lettet ! Uansett, takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jann1365380487

Jeg fikk ikke svar på hva jeg skal gjøre , men takk uansett ! Jeg ser at ingen av de jeg prater med har det samme problemet. Jeg ville sett kjennetegn veldig fort. Føler meg alene om dette, har sett et annet leser innlegg om det samme og da ble jeg litt lettet ! Uansett, takk for svar.

Hei igjen joli!

Nei det finnes desverre ingen enkel løsning når det gjelder angst.Men det er bedre å gjøre noe enn å ikke gjøre noenting.

Jeg er ikke kompetent til å gi deg løsning på problemet, men er du mye plaget MÅ du kontakte din lege. Det må jo være mulig for deg å være så åpen at du tør å snakke om problemene dine til helsepersonell med taushetsplikt. Uansett hva du gjør bare gjør NOE. Det er alt for mange som går til grunne i dette landet fordi de ikke TØR ta kontakt med noen. Mitt tilbud om å skrive til meg personlig står fremdeles åpent.

Jann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen joli!

Nei det finnes desverre ingen enkel løsning når det gjelder angst.Men det er bedre å gjøre noe enn å ikke gjøre noenting.

Jeg er ikke kompetent til å gi deg løsning på problemet, men er du mye plaget MÅ du kontakte din lege. Det må jo være mulig for deg å være så åpen at du tør å snakke om problemene dine til helsepersonell med taushetsplikt. Uansett hva du gjør bare gjør NOE. Det er alt for mange som går til grunne i dette landet fordi de ikke TØR ta kontakt med noen. Mitt tilbud om å skrive til meg personlig står fremdeles åpent.

Jann

Jeg har faktisk vært hos lege nå !!! og fått henvisning til psykolog! Jeg får se hvordan det utarter seg. Håper det hjelper... ventetiden er sikkert UR lang.

Takk for all støtte c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jann1365380487

Jeg har faktisk vært hos lege nå !!! og fått henvisning til psykolog! Jeg får se hvordan det utarter seg. Håper det hjelper... ventetiden er sikkert UR lang.

Takk for all støtte c",)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...