Gå til innhold

reaksjoner etter spontanabort


Gjest bobble

Anbefalte innlegg

Gjest bobble

Jeg spontanaborterte for en uke siden. De første dagene gikk for så vidt greit. Jeg var innstilt på at dette var naturens gang, at vi var heldige som ikke fikk et sykt barn..

Det gikk et par dager. Humøret begynte å synke. Kjæresten jobbet mye de kommende dagene og var på trenigsleir i helga. Datteren vår på 2,5 år gjorde at jeg måtte ta meg sammen. At mamma likevel var ekstra irritert og utålmodig i helga, var ikke til å unngå...

Kjæresten min kom hjem i går kveld. De var som å trykke på en knapp, og jeg kunne slippe følelsene. Sorg! Tristhet!

Han hadde savnet meg, og han hadde savnet sex...

men godtok fint et avslag.

Jeg har sovet urolig i natt, og var slett ikke motivert på å gå på jobb. (lærer) Noen elever bemerket at jeg virker sur i dag...

Er umotivert. Pleier å jobbe med frem til kl.17 hver dag. I dag gikk jeg heller hjem for å se på TV, surfe på BigBrother (!).

Dette ble langt. Måtte bare få litt ut. Lurer på om det er noen her på forumet som har erfaring med ettervirkninger av SA. Noen som vet når man er normal igjen?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har abortert 2 ganger. Sist gang jeg aborterte var i 13. uke, det var m.a.o en senabort. Det kan ta ei stund før kroppen går tilbake til normaltilstand. Det er svært individuelt hvor lenge man bør vente før man eventuelt prøver å bli gravid igjen. Jeg antar dere har fått råd fra legen? Hvis ikke burde du spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...