Gå til innhold

"lov" å ha kjærlighetssorg.?


Rime

Anbefalte innlegg

jeg var sammen en gutt i to år.møtte en annen på fest,og gjorde det slutt med han jeg var sammen med uten å særlig tenke meg om..etter ett halvt år møter jeg min ex og blir med han hjem.jeg finner ut at han har noe "pågang" med ei anna dame.dette takler jeg ikke.jeg har hatt ett rusproblem som har "kommet" tilbake i denne perioden.jeg angrer meg for å ha gjort det slutt.og jeg ser for meg de to sammen.gjør jævlig vondt og det meste kjennes utrolig tomt..har jeg lov til å kjærlighetssorg når det jo var jeg som gjorde det slutt.når det var jeg som dreit meg..har jeg "lov" å bruke rådene,tipsene som gies ved kjærlighetssorg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt har du det! Du har gjort en feil og angrer - det er lov. Det er menneskelig å feile!

Men, tror ikke du får han tilbake evt. ved å ruse deg;-) Ikke noe sjakktrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har du det! Du har gjort en feil og angrer - det er lov. Det er menneskelig å feile!

Men, tror ikke du får han tilbake evt. ved å ruse deg;-) Ikke noe sjakktrekk!

vet vel egentlig jeg ikke får han tilbake.rusinga blir ett resultat av at jeg ikke orker .å flykte kalles det .jævli simpelt og enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...