Gå til innhold

takk for svar, -


toso

Anbefalte innlegg

Windsong ber meg kontakte psykiater,og det har jeg forsåvidt gjort, - gått i vanlig samtaler noen mnd, - og synes det er greit å forsøke sett navn på ting. - Men er noe usikker på ihvilken grad det gjør meg tryggere eller ikke. - jeg er usikker på hvor dette havner hen egentlig, - Gleder meg over de gode dagene, - men for en som i utg. var skeptisk til medisiner , - er det spess å se at man forsåvidt bare må øke doser - og at det ikke går så veldig fremover, -- urolighetene øker forsåvidt uten at jeg vet noe om hvorfor. Men okay, -- får spise tabl mine da, - og jobbe for å holde meg igang. - trur forresten ingen ser dette på meg, - eller merker det bortsett fra de nærmeste jeg forsøker å formidle det til.

Men er bekymra om dagen, - og venter på en ny psykiater,siden den forrige fant seg ny jobb. - Har egentlig siden ganske tidlig alder vært noe urolig i perioder, - uten og sette navn på det, - bare latt det gå over av seg selv. - Men nå de siste par åra har det øka på, og jeg har mått tatt stilling til hva det er. -

det var det sålangt, - På vei, men vet ikke hvor, men forsøker sette navn på ting for meg sjøl, - å gå videre. Men begynner å bli litt redd, -for noe jeg ikke helt kan sette annet navn på enn ; urolighet og anspenthet. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...