Gå til innhold

kan du hjelpe meg?


all by myself

Anbefalte innlegg

all by myself

hei, jeg skulle ønske du kunne hjelpe meg med det her,men dessverre, så veit jeg vel sånn omtrent ka du kommer til å si.Jeg har en spiseforstyrrlse.Bulimi.Er blitt veldig deprimert og nedtrykt av dette.Men veit du ka? jeg har faktisk klart å skjerpe meg noe sinnsykt, Jeg var mye verre før, er , ved hjelp av egen innsats, blitt mye bedre. Har ikke så langt igjen før jeg kan si at jeg ikke har behov for å kaste opp lenger. For selv om bulimien har vist seg å bli en vane for meg , så har det også veldig mye med behov å gjøre.

Det jeg ber deg om å gjøre, er å prøve å dytte meg den siste veien i riktig retning. Kanskje gi meg et råd, eller noe i den retning. Jeg er fullstendig klar over at du i de fleste tilfeller ville henvist meg til psykolog, og at det ikke er sånn som dette dere psykologer ønsker å hjelpe aktivt.Men vær så snill.Det er veldig viktig for meg at jeg klarer det siste stykket jeg har igjen alene. For da veit jeg faktisk at jeg ALDRI kommer til å begynne igjen. Jeg kjenner meg sjøl veldig godt.

Jeg veit godt at man hjelper seg sjøl ved å la andre hjelpe deg,men jeg har da et håp om at du kan hjelpe meg med det her istedenfor

å oppsøke en annen psykolog.

Kan du ikke bare si meg noen ord. Noen fakta kanskje. Kanskje noen resultater av andre sine bahandlinger hos psykolog, hvordan de eventuelt blei behandla..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...