Gå til innhold

Ungdomsposten på Hjelset


Nedia

Anbefalte innlegg

bare lurer på om noen her har vært på ungdomsposten på Hjelset? om noen kan si noe om det er bra å være der ogsånn....

Skal antaklig søke om plass der nå. og...ja. Er usikker. Men vil veldig gjerne høre om andres erfaringer....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tussi18

Jeg har ikke erfaring selv fra Hjelset, har aldri vært innlagt der. Men jeg har et søskenbarn som er like gammel som meg som er der. Hun har vært der en god stund.

Er et par stykker til der.

Søskenbarnet mitt liker seg der, stort sett i alle fall.

De er til tider på turer til Oppdal (eller hvor d nå er. Der de går på ski og sånn), eller de kan ha andre utflukter.

Pasiente der har (etter det jeg har forstått) faste dager eller tider hvor de lager middag (eller andre måltider).

Ehm.....jeg vet egentlig ikke så mye. Men jeg tror ikke det er så skummelt og sånn som en kanskje tror på forhånd.

Eneste som kan være på sånne steder er at pasienter kan bli påvirket/smittet av hverandre. Er den andre dårlig og får oppmerksomhet fra andre, så blir andre også ofte dårligere. (Men dette gjelder vel ikke bare Hjelset kan jeg tenke meg).

Uansett, om du ikke vet hvor Hjelset er, eller hvor denne avdelingen ligger....så kan er det ca 30 min med buss fra Molde. Det er mot Kristiansund (om jeg ikke tar feil).

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke erfaring selv fra Hjelset, har aldri vært innlagt der. Men jeg har et søskenbarn som er like gammel som meg som er der. Hun har vært der en god stund.

Er et par stykker til der.

Søskenbarnet mitt liker seg der, stort sett i alle fall.

De er til tider på turer til Oppdal (eller hvor d nå er. Der de går på ski og sånn), eller de kan ha andre utflukter.

Pasiente der har (etter det jeg har forstått) faste dager eller tider hvor de lager middag (eller andre måltider).

Ehm.....jeg vet egentlig ikke så mye. Men jeg tror ikke det er så skummelt og sånn som en kanskje tror på forhånd.

Eneste som kan være på sånne steder er at pasienter kan bli påvirket/smittet av hverandre. Er den andre dårlig og får oppmerksomhet fra andre, så blir andre også ofte dårligere. (Men dette gjelder vel ikke bare Hjelset kan jeg tenke meg).

Uansett, om du ikke vet hvor Hjelset er, eller hvor denne avdelingen ligger....så kan er det ca 30 min med buss fra Molde. Det er mot Kristiansund (om jeg ikke tar feil).

Mvh.

Tusen takk for svar! :)

Høres kjent ut det du skriver. Besteveninna mi har også vært der for noen år siden...så jeg har selv så vidt vært innom der på besøk. Får vite om ventelista er lang i løpet av dagen. Så blir det antakelig å søke om plass, da....

Vet veldig godt hvordan det er med å påvirke hverandre *kremt kremt*, men sånn er det over alt både inne på avdelinger og utenfor i real life....

men ja...tusen takk for at du svarte!

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...