Gå til innhold

kald (dagboksnotat)


tsofia

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli kald. Stoler ikke på en dritt. Vi er på veg inn i et kaldere samfunn. Har vert der lenge egentlig, men jeg har vel klamra meg til håpet. Ser det så tydelig i årets Big Brother.

SER det så tydelig. Den som er naiv får seg på trynet. Noen dør av det andre går med åpne sår resten av livet. Noen klarer seg fordi de er smarte. Men gud forby den som tror det går an å stole 100% på et annet menneske. Det går ikke. Kjærligheten finnes. Javisst. Men så altfor mange mennesker bli kyniske og onde på sin vandring. Spesielt de "smarte".

Merker det selv også. Jeg blir satdig kaldere ovenfor mennesker jeg ikke kjenner så godt. Likevel tror jeg på kjærligheten. Er bare blitt ett hakk mindre naiv og et hakk mer selvstendig og realistisk. Jeg skal derimot ALDRI bli ond. Bare ha distanse og skepsis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...