Gå til innhold

Seroxat/Sobril


Gjest skytt

Anbefalte innlegg

Gjest skytt

Hei

Hva regnes som stor dose av Seroxat20 mg.?

Hvor mye Sobril 25 mg. kan man ta før det er "fare på ferde"?

Er det farlig og ta for mye Seroxat og i såfall hvor mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hei :)

Hvorfor spør du om dette?

Hold deg til doseringen som er anbefalt av legen din.

Har du tatt mer enn du burde -

så synes jeg du skal kontakte lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skytt

Hei :)

Hvorfor spør du om dette?

Hold deg til doseringen som er anbefalt av legen din.

Har du tatt mer enn du burde -

så synes jeg du skal kontakte lege.

Ja du spør? Jeg syntes det kunne være greit og vite, så man ikke gjør noe for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Ja du spør? Jeg syntes det kunne være greit og vite, så man ikke gjør noe for dumt.

Hei igjen :)

Jeg synes, hvis du er redd for å gjøre noe dumt mener jeg, at du skal kontakte noen som kan hjelpe deg vekk fra disse tankene.

Forventer du at noen skal gi deg en dosering som ligger "rett under å gjøre noe dumt"?

Du vet nok sikkert allerede at det ville være dumt å ta for mye av dette, både med tanke på alvorlige konsekvenser og mindre alvorlige.

Kan du ikke kontakte noen for en prat............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skytt

Hei igjen :)

Jeg synes, hvis du er redd for å gjøre noe dumt mener jeg, at du skal kontakte noen som kan hjelpe deg vekk fra disse tankene.

Forventer du at noen skal gi deg en dosering som ligger "rett under å gjøre noe dumt"?

Du vet nok sikkert allerede at det ville være dumt å ta for mye av dette, både med tanke på alvorlige konsekvenser og mindre alvorlige.

Kan du ikke kontakte noen for en prat............

Redd for og gjøre noe dumt, ja, og jeg søker får hjelp for dette, men om det hjelper er en annen ting. Har nå sagt meg villig til innleggelse.

Grunnen til at jeg spør, er av nyssgjerrighet, og fordi jeg nok må innrømme at jeg har et problem i forhold til piller.

Kan nok ganger ta noe for mye.

Takk for hyggelige svar.

Vi snakkes kanskje seinere en gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Redd for og gjøre noe dumt, ja, og jeg søker får hjelp for dette, men om det hjelper er en annen ting. Har nå sagt meg villig til innleggelse.

Grunnen til at jeg spør, er av nyssgjerrighet, og fordi jeg nok må innrømme at jeg har et problem i forhold til piller.

Kan nok ganger ta noe for mye.

Takk for hyggelige svar.

Vi snakkes kanskje seinere en gang også.

Hei igjen :)

Håper det ordner seg med innleggelse, slik at du får hjelp til det du måtte trenge.

Du er ikke alene om å misbruke medikamenter.Vær forsiktig med disse pillene, og ta vare på deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...