Gå til innhold

Bevegelse i uke 29


tpl

Anbefalte innlegg

Jeg er 29,4 uker på vei med en vanligvis aktiv gutt. Jeg har kjent liv siden uke 12. I helgen endret han aktivitetsnivå og bevegelsesmønster drastisk. Han er blitt mye roligere og det er nesten bare bevegelse og veldig lite sparking, det kan gå timer mellom hver gang jeg kjenner han. Jeg var hos lege i går og han hørte en fin fosterlyd, og sa at det var helt normalt at de hadde rolige dager. Men nå har det vart siden fredag og jeg blir mer og mer bekymret for at noe er galt. Jeg kjenner bevegelse flere ganger daglig, men det er så anderledes enn vanlig. Kan han ha endret liggestilling, og begynner å få mindre plass allerede? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 29,4 uker på vei med en vanligvis aktiv gutt. Jeg har kjent liv siden uke 12. I helgen endret han aktivitetsnivå og bevegelsesmønster drastisk. Han er blitt mye roligere og det er nesten bare bevegelse og veldig lite sparking, det kan gå timer mellom hver gang jeg kjenner han. Jeg var hos lege i går og han hørte en fin fosterlyd, og sa at det var helt normalt at de hadde rolige dager. Men nå har det vart siden fredag og jeg blir mer og mer bekymret for at noe er galt. Jeg kjenner bevegelse flere ganger daglig, men det er så anderledes enn vanlig. Kan han ha endret liggestilling, og begynner å få mindre plass allerede? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är nog så att barnet börjar att få mindre plats inne i livmodern. Den kan inte röra sig lika aktivt som förut. Eftersom du kjänner liv flera gånger om dagen, tycker jag att allt hörs normalt ut. Det är först om du inte kjännt liv på en hel dag, som du skall börja att oroa dig och då få barnets hjärtljud undersökt. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är nog så att barnet börjar att få mindre plats inne i livmodern. Den kan inte röra sig lika aktivt som förut. Eftersom du kjänner liv flera gånger om dagen, tycker jag att allt hörs normalt ut. Det är först om du inte kjännt liv på en hel dag, som du skall börja att oroa dig och då få barnets hjärtljud undersökt. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...