Gå til innhold

klør jeg og..og trenger et svar..

Anbefalte innlegg

jeg har de samme plagene som mia81 skrev om 13.11 og som knut erik ånesen svarte på. Jeg blødde også mørkt blod i et par dager, og klødde i vaginaåpningen. Men jeg kan ikke se noe blemmer, sår eller noe slikt. Utfloden min er heller ikke blitt noe mer, lukter ikke noe. Det klør nå ikke mye, bare litt innimellom.

andre opplysninger:Jeg går på p-piller(i snart 3 år), er 19 år. har en fast partner. Ellers skal jeg ha mensen om en uke.

Jeg har vært til jevnlig gunekologisk undersøkelse de siste åra.

Om det skulle være en soppinfeksjon,hvordan får jeg vite det?(i største grad unngå legebesøk da jeg har en skrekk for det..) og hvordan behandles det? Kan det være noe annet enn sopp? noe som går over av seg selv?

takknemlig for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9668-kl%C3%B8r-jeg-ogog-trenger-et-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har de samme plagene som mia81 skrev om 13.11 og som knut erik ånesen svarte på. Jeg blødde også mørkt blod i et par dager, og klødde i vaginaåpningen. Men jeg kan ikke se noe blemmer, sår eller noe slikt. Utfloden min er heller ikke blitt noe mer, lukter ikke noe. Det klør nå ikke mye, bare litt innimellom.

andre opplysninger:Jeg går på p-piller(i snart 3 år), er 19 år. har en fast partner. Ellers skal jeg ha mensen om en uke.

Jeg har vært til jevnlig gunekologisk undersøkelse de siste åra.

Om det skulle være en soppinfeksjon,hvordan får jeg vite det?(i største grad unngå legebesøk da jeg har en skrekk for det..) og hvordan behandles det? Kan det være noe annet enn sopp? noe som går over av seg selv?

takknemlig for svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...