Gå til innhold

lys i enden av en lang lang laaaaang tunnel??


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Bittelitt ihvertfall?..

Jeg begynner å bli småfrekk.. og sprelsk.. så jeg tror jeg begynner å bli litt meg selv igjen. Så smått.

Jeg har dessuten begynt med ridning. etter mange års pause.

Jeg høer hjemme i stallen.. bare er helt meg selv og rolig der. Håper jeg med tida kan konkurrere så smått igjen.

Savner det!

Nå sliter jeg med kroppen fysisk, den er gåen. Begynner å få litt mer orden på maten, men vekten går fortsatt opp og ned som en jojo. Og bena er ikke mye verdt lenger, og nå er jeg kommet dithen at jeg må gjøre noe med det.

Nå blir det operasjoner og fysioterapi og masse dritt.

Skader som indirekte følge av lengre tids mani!! hurra for meg.

Det er masse ting som skal ordnes nå, planlegger utskrivelse i begynnelsen av april engang. Så skal jeg få en avtale om ditt og datt.. at jeg kan få relativt korte opphold når jeg trenger det, i god tid før jeg mister fotfeste igjen.

også babler de om alle mine talenter og hjerneceller osv osv.. hvis de fortsetter litt til begynner jeg nesten å tro på dem..

Det som irriterer meg litt er at jeg fortsatt er ganske deppa. Men snart kommer vidunderlegen tilbake, så da blir det vel en artig prat igjen.. liker folk som ikke undervurderer hodet mitt..

nå skal vi sette opp en ukes plan med alle aktiviteter og gjøremål.. jeg tror de mener at jeg har et for stort aktivitetsnivå..ennå..

får vel lære meg noe annet da!!! kjedelig a.....

tjihi.. små ting jeg har begynt å gjøre. dere skulle bare visst.. hihi. jeg er full av sprell..(bare ingen finner ut at det er meg så.....)

klems til alle som vil ha!

( jeg er gavemild i dag.. og i godt humør..)

tjallabaizzzzzzzzz!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig godt å se et calestia- innlegg som sprudler!

Det med hest er veldig bra!

Håper vi snart hører fra deg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...