Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har over en tid skrevet ned alle plagene mine for å kunne ta med til lege. Høres ut som en skikkelig hypokonder, men dette er noe som plager meg veldig i perioder. For det går i perioder, noen ganger mnder i mellom, andre ganger bare uker. Og det jeg har merket er at det stadig kommer flere plager. Hver enkelt er bare småting, men alt tilsammen er ganske slitsomt. Her er lista:

Overfølsomhet for lyder/følelse

Verk i hofter

Verk i fingerledd

Svimmel

Tåkesyn

Utslitt

Nummen tå

Numment punkt på ryggen

Brennende følelse i punkter under føttene

Sliten muskel på siden av låret eller ryggen

Sinne

Dårlig konsentrasjon/glemmer oftere hva jeg skal si og finner ikke ordet

Liten sexlyst

Mild depresjon

Plutselig smerter/stikker under huden (små punkter) spesielt magen og brystene og skjedeåpning

Plutselige smerter eller verk i diverse muskler eller ledd

Låsninger i kne, albu, rygg

"nestenlåsninger" i øvre del av rygg og nakke.

Hyppig urinering

Noe som føles som elektriske støt fra skinka og nedover

Så er det noen som har det sånn? Eller bare har noe av det? Jeg har hatt det sånn i mange år, men som sagt kommer det bare flere og flere ting samtidig. Er jeg hypokonder eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96726-er-det-noen-andre-som-har-det-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Heisann!

Synd ingen har giddet å svare deg.

Jeg vil anbefale deg å lese litt om fibromyalgia, se om du kjenner deg igjen, og så ta dette opp med legen din.

Håper du leser dette, da.

Lykke til!

Hei hei.

Takk for svar. I og med at ingen har svart meg så regner jeg med at det ikke er noe alle opplever. Etter å ha lest litt fibromyalgi kjenner jeg meg igjen i mye, men kanskje enda mer på MS. Er litt usikker på det her med tenderpoints. Tror jeg får ta meg en tur til legen... Uansett takk for svar.

Gjest CatePus

Hei hei.

Takk for svar. I og med at ingen har svart meg så regner jeg med at det ikke er noe alle opplever. Etter å ha lest litt fibromyalgi kjenner jeg meg igjen i mye, men kanskje enda mer på MS. Er litt usikker på det her med tenderpoints. Tror jeg får ta meg en tur til legen... Uansett takk for svar.

Har legen din sjekket deg angående tenderpoints?

Uansett, håper du finner ut av det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...