Gå til innhold

Mange tanker i hodet !!


Gjest skytt

Anbefalte innlegg

Gjest skytt

Hei

Jeg lurer på om jeg er unormal eller om det er flere som har det som meg.

Jeg har vært deprimert i ett år, og har noen selmordsforsøk bak meg. Dagene går opp og ned og i dag har jeg en fin dag. Men probleme er at uansett hvordan dagen er så tenker jeg på overdose. Noen dager tar jeg for mye, og andre dager og andre dager tenker jeg ikke på annet enn tabletter,selv om dagen er fin. Hva betyr dette? Jeg føler meg som forfulgt av disse tankene.

Til tider går det så langt at jeg regner ut hvor mye som må til for og bli borte.

Kan noen gi meg råd, og noen trøstende ord til en som føler seg unormal og helst ikke vil fortelle psykologen dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skytt

Kanskje det er en form for tvangstanke.

Kan du isåfall fortelle meg noe om det, for det er ting jeg ikke kjenner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hershel1365380410

Jeg tror at disse tankene du har gjør det lettere å takle hverdagen. Det å vite at det finnes en utvei (om enn ikke til å anbefale...) kan gjøre presset litt mindre.

Jeg gikk lenge rundt og tenkte på hvordan det ville være å gjøre det slutt. For godt. Selv om jeg hadde disse tankene, merket jeg at det var litt enklere å fungere (merk; bare en brøkdel!). Det å vite at "ha, jeg kan stikke av fra alt det elendige ved å gjøre dette" var litt "greit".

Jeg tenker på DET en gang innomellom, når livet blir for vanskelig, men jeg har ikke utført tankene der. Ikke ennå ihvertfall.

Det går an å tenke på ting, bare man ikke gjør virkelighet av dem! Så om du har slike tanker; bare holde dem innelåst men for all del ikke gjør DET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du isåfall fortelle meg noe om det, for det er ting jeg ikke kjenner til.

Medisiner hjelper mot tvangstanker. Sikkert terapi også. Tvangstanker er sprøe tanker som dukker opp igjen og igjen. Spess når en er trøtt eller sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...