Gå til innhold

Sette pris på å bli eldre?


Gjest slitern

Anbefalte innlegg

Gjest slitern

Kunne ønske det å bli eldre var noe positivt. Nå har jeg nettopp fylt 30 og jeg synes nesten det er trist. Kunne ønske jeg var ung og kunne leve livet om igjen. Er redd for at utseende skal forfalle og at jeg ikke skal finne meg en mann. Føler at mannfolk bare er opptatt av utseende til kvinnfolkene. Dette syntes jeg er litt deprimerende. Jeg ser bra ut det er ikke det, men jeg føler at det er en slags form for diskriminering. Når menn snakker om kvinner snakker de bare om hvor pene de er. Det er liksom ikke noe snakk om andre kvaliteter. Det som er positivt med å bli eldre er at man blir mer selvsikker og gir litt mer blaffen i hva andre tenker og tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det som er positivt med å bli eldre er at man blir mer selvsikker og gir litt mer blaffen i hva andre tenker og tror."

Etter å ha lest hva som skinner gjennom i innlegget ditt, bør du blir gammel fort som faen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slitern

"Det som er positivt med å bli eldre er at man blir mer selvsikker og gir litt mer blaffen i hva andre tenker og tror."

Etter å ha lest hva som skinner gjennom i innlegget ditt, bør du blir gammel fort som faen... ;-)

Joda, jeg så det selv at dette kunne høres litt selvmotsigende. Men slik er jo livet. Jeg har fortsatt inntrykk av at menn bare er opptatt av utseende til kvinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg så det selv at dette kunne høres litt selvmotsigende. Men slik er jo livet. Jeg har fortsatt inntrykk av at menn bare er opptatt av utseende til kvinnene.

Det har du forøvrig helt rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Bare den ene, conan. Den venstre. Usj, jeg må ha flashbacks.

:blunker hardt:

Hei slitern.

Dette går over sjønner du, etterhvert som du blir, ..nemlig:Eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Det er deilig å bli så gammel,at livet innhenter deg såpass, at du rett og slett gir opp det kjøret med å prøve å se 'deilig' ut! DA kan en være seg selv! Konsentrere seg om andre ting enn utseende. Alt (eller det meste) er utseendefokusert. Noe dritt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...