Gå til innhold

Svetting under armene!!

Anbefalte innlegg

Gjest Stine Marie
Skrevet

Jeg svetter ganske mye under armene og kan derfor ikke gå med trange gensere. Dette er veldig plagsomt. Hva kan jeg gjøre for å svette mindre?

Fortsetter under...

Gjest Stine Marie
Skrevet

Jeg svetter ganske mye under armene og kan derfor ikke gå med trange gensere. Dette er veldig plagsomt. Hva kan jeg gjøre for å svette mindre?

Skrevet

Det fins noe som heter Yerka. Fåes på parfymerier. Det er en rosa, sterk væske som skal smøres tynt på. Det virker!

Skrevet

Det fins noe som heter Yerka. Fåes på parfymerier. Det er en rosa, sterk væske som skal smøres tynt på. Det virker!

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis
Skrevet

Til Stine Marie. De fleste kommer til mål med å bruke effektive deodoranter, f.eks, Yerka, samt å bruke luftige klær eller med tekstiler som svetten ikke synes på. Temaet har vært diskutert mye, du kan søke på "svetting" både i forum for allmennmedisin, og i artikler.

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis
Skrevet

Til Stine Marie. De fleste kommer til mål med å bruke effektive deodoranter, f.eks, Yerka, samt å bruke luftige klær eller med tekstiler som svetten ikke synes på. Temaet har vært diskutert mye, du kan søke på "svetting" både i forum for allmennmedisin, og i artikler.

Annonse

Skrevet
  nanna skrev (På 14.11.2000 den 20.53):

de selger aluminiumsklorid på apoteket det er mere effektivt enn yerka.(jeg har prøvd begge selv)

Skrevet
  nanna skrev (På 14.11.2000 den 20.53):

de selger aluminiumsklorid på apoteket det er mere effektivt enn yerka.(jeg har prøvd begge selv)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...