Gå til innhold

Rivotril


Gjest redd for å ta det

Anbefalte innlegg

Gjest redd for å ta det

Fikk Rivotril av psykiateren min, fordi jeg går totalt i spenn og har lite effekt av andre beroligende medisiner. (kjenner til avhengighetsfaren, og er obs på det.)

Men jeg har hørt at Rivotril er "krutt," så jeg er litt redd for å ta det. Risikerer jeg å bli helt "ape" og ikke vite hva jeg gjør, eller blir jeg bare sløv og rolig?

Hadde vært fint å høre andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uten navn nå

Jeg spiser to Rivotril hver dag pga spenninger og jeg merker ikke at jeg tar det så ape blir du ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redd for å ta det

Jeg spiser to Rivotril hver dag pga spenninger og jeg merker ikke at jeg tar det så ape blir du ikke

Ok. Godt å høre :-).

Håper det hjelper deg (...og meg)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten navn nå

Ok. Godt å høre :-).

Håper det hjelper deg (...og meg)!

Det hjelper meg. Jeg tar to på en gang og har fått beskjed om at jeg godt kan ta fire. Det er 0,5mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ELSKER Rivotril. Pskyen min vil antagligvis senke dosen, eller be meg kutte den ut helt neste gang jeg er der...for det som har skjedd med meg er at jeg sover absolutt hele tiden (Våken ca 2-4 timer per da). ELSKER det. Er jo helt kvitt både angst og depresjon...men jeg sover jo bare...Har endelig skjønt ordtaket, den som sover synder ikke! Ta Rivotril, og kos deg!!!! ;0) (Tror seriøst jeg får altfor høy dose da 4mg, og jeg veier 42 kg...Men jeg klager ikke ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke redd for å ta det mer

jeg ELSKER Rivotril. Pskyen min vil antagligvis senke dosen, eller be meg kutte den ut helt neste gang jeg er der...for det som har skjedd med meg er at jeg sover absolutt hele tiden (Våken ca 2-4 timer per da). ELSKER det. Er jo helt kvitt både angst og depresjon...men jeg sover jo bare...Har endelig skjønt ordtaket, den som sover synder ikke! Ta Rivotril, og kos deg!!!! ;0) (Tror seriøst jeg får altfor høy dose da 4mg, og jeg veier 42 kg...Men jeg klager ikke ;0)

Hehe, det var vel kanskje i meste laget legen hadde bedt deg å ta.

Jeg nøyer meg med en tablett av gangen, og synes det holder akkurat. Blir ikke veldig sløv, men slapper likevel av. Det jeg synes er fint er at de sitter i systemet en del lengre enn Valium og Sobril. De sistnevnte virker bare godt i et par timer for meg.

Du burde nok ta opp med legen at du antagelig får for høy dose. Jeg veier nesten dobbelt så mye som deg og har fått utskrevet 0,5mg tabletter. Disse kan jeg ta to av to ggr. daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...