Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag passer veldig dårlig for meg. Veeeeldig dårlig! Har knapt et ledig minutt før torsdag. Ille!

Hva skjer? Blir det en fuktig ettermiddag? Kommer George Clooney? :-)

Hadde GC kommet tror du at du og Zirine hadde blitt innvitert !!??

Tenkte bare å ta en kaffe eller et glass rødvin eller noe ..... men da kan vi jo ta det en annen dag heller ! :-)

Jeg tror Zirine kunne idag men jeg kan ikke idag .... og heller ikke neste uke ..... menvi bør da for svarte svingene kunne klare å finne en dag snart :-)

Onsdager er komplett umulig for meg - da foreleser jeg fra 08:30 22:00 - også har jeg laaaang reisevei.

De øvrige dagene er også fylt opp, men kveldsarbeidet tar jeg da hjemmefra og kan alltids flytte på det for dere :)

Du skal ut å reise til uken pønk? Jeg traff på et par venner av deg i går kveld på tur hjemover - jeg stoppa på Oslo S, tok meg en øl. Hyggelige folk.

Annonse

Onsdager er komplett umulig for meg - da foreleser jeg fra 08:30 22:00 - også har jeg laaaang reisevei.

De øvrige dagene er også fylt opp, men kveldsarbeidet tar jeg da hjemmefra og kan alltids flytte på det for dere :)

Du skal ut å reise til uken pønk? Jeg traff på et par venner av deg i går kveld på tur hjemover - jeg stoppa på Oslo S, tok meg en øl. Hyggelige folk.

Du er jo nesten mer oppdatert om meg enn meg *S*

Jepp - skal bort til uken - og man/tir uken deretter , når var det du skulle begynne å kampere hos meg??

Du er jo nesten mer oppdatert om meg enn meg *S*

Jepp - skal bort til uken - og man/tir uken deretter , når var det du skulle begynne å kampere hos meg??

Muligens første gang den 6. april. Det KAN hende jeg får ordnet det slik at jeg kjører direkte og ikke reiser via Oslo, vet ikke enda.

Er du bortreist natten mellom den 6 og 7?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...