Gå til innhold

Habilitering


Mimmy

Anbefalte innlegg

Gjest bebba

Hallo,bebba?

Får jeg spørre deg om åssen syn du har på folk som har Asperger syndrom?Ser du ned på dem eller ser du på dem som tilbakestående?Det VIL jeg o jeg SKAL gjerne ha et KLART og ÆRLIG svar på i fra deg i og med at jeg ikke syntes noe om det du skrev under ditt innlegg til Mimmy.

Jeg vil si at habiliteringstjenesten er IKKE bare for folk som har psykiske utviklingshemmede.Det er stor forskjell på å være psykisik utviklingshemmet og funksjonshemmet, og det at man er enten funksjonshemmet i liten eller i litt større grad betyr ikke at den personen alltid samtidig er psykisk utviklingshemmet.

Tror du skal være litt forsiktig med å uttale deg om Asperger syndrom diagnosen,når du selv ikke har greie og har innsikt i hva det egentlig innebærer.

Hvis jeg har støtt på deg så beklager jeg. Det var overhodet ikke meningen. Jeg uttalte meg ikke om diagnosen Asperger, og har det samme syn på den diagnosen og andre diagnoser (har selv en slik). Jeg prøvde å forklare hvorfor Mimmy kan ha fått det svaret hun fikk. Igjen jeg er lei meg for hvis du oppfatter det slik at jeg skrev nedlatende om Asperger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bebba

Det er så deilig å høre at jeg faktisk har krav på hjelp, jeg kan ikke få sagt hvor fint det er, jeg skal prøve å ta mot til meg og ringe i dag. Tusen hjertelig takk.

Det er helt klart at du har krav på hjelp. Det er bare sånn har i livet at en på stå på selv for å finne ut sine rettigheter. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...